Spring naar bijdragen
Hallo Hoi

Boaz is afgevallen

Recommended Posts

Boaz is echt gegroeid en ik vond hem wat flink ogen. Ik heb hem dus even gewogen.

Op 31 oktober woog Boaz 59 gram.

Ik had nu dus verwacht dat hij wat zwaarder zou zijn, maar hij weegt 31 gram en dat met eten in zijn wangzakken. Is dit wel oké??

Hij is trouwens ongeveer 7 centimeter. 

(sorry voor de tekst maar ik heb de tekst gekopieerd van het hamster forum.)

Ik denk ook dat ik hem brinta en zonnebloempitten ga geven. Dat zijn echte dikmakers. Dus die ga ik sowieso halen maar hier moet een reden voor zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet Niet wat voor soort hamster je hebt, maar een gemiddelde hamster weegt ongeveer 30 gram (denk ik). Als hij nu nog gezond beweegt, eet en drinkt dan is er niks aan de hand. Zolang hij gezond is, dan is er niks aan de hand

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Nikki15:

Ik weet Niet wat voor soort hamster je hebt, maar een gemiddelde hamster weegt ongeveer 30 gram (denk ik). Als hij nu nog gezond beweegt, eet en drinkt dan is er niks aan de hand. Zolang hij gezond is, dan is er niks aan de hand

Het is een rusje. Van ongeveer 7 cm. Die horen tussen de 50 en 60 cm te wegen. Ik voer hem nu bij met Brinta en kijk over een weekje weer. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites