Spring naar bijdragen
Stephan Edwards

Wat is jullie ervaring met Biokat's kattengrit?

Recommended Posts

Hallo kattenliefhebbers,

Ik heb een vraag. Ik ben voor mijn Mickey op zoek naar nieuwe vulling voor in de bak. Bij het vorige merk dat ik gebruikte hebben ze iets aangepast in de samenstelling waardoor mijn kat niet meer goed op de bak wil. Nu ben ik dus op zoek naar iets anders en ik heb Mickey (een Bengaal) nog niet zo heel lang dus ik weet niet zo goed wat ze fijn vind. Redelijk veel mensen op mij heen, vrienden, gebruiken Biokat's kattenbakvulling en waren hier tevreden over. Zij raden mij aan om dit te proberen, zeker nu ze eigen online webshop hebben. Best verleidelijk door de lage prijs en gratis bezorging, maar wat is jullie ervaring met deze kattenbakvulling? Is dit goede vulling?

Hopelijk kunnen jullie me helpen. Groetjes, Stephan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik gebruik zelf de biokat diamond care fresh of de biokat micro fresh voor mijn katten. Het wisselt soms een beetje, afhankelijk van welke in de aanbieding is. Ik vind het wel fijne kattenbakvulling, klontvormend, ik heb 3 binnenkatten en met deze soorten (zeker de diamond care fresh) heb je niet snel geuroverlast. Ik geef dan ook de voorkeur aan de diamond care fresh, maar die is wel zo een beetje het duurst. De micro fresh is een stuk goedkoper 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites