Spring naar bijdragen
Hallo Hoi

Boaz zijn verblijf.

Recommended Posts

Wat een leuke kooi! Bin cages zijn best goede kooien voor hamsters. mijn vader heeft veel aquaria, dus daarom hebben wij een aquarium. Ik zie alleen geen waterfles bij jou. Een tip is om bij de action zelfklevende klittenband te kopen. Dat is handig als je een Bin cage of aquarium hebt. :)

image.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Nikki15:

Wat een leuke kooi! Bin cages zijn best goede kooien voor hamsters. mijn vader heeft veel aquaria, dus daarom hebben wij een aquarium. Ik zie alleen geen waterfles bij jou. Een tip is om bij de action zelfklevende klittenband te kopen. Dat is handig als je een Bin cage of aquarium hebt. 🙂

image.jpg

Ik doe aan hamsterscaping. Lekker veel bodembedekking (hemp, plospan zaagsel en cotton n cotton) zodat je ze in hun Graafbehoeften kan voorzien, alles zoveel mogelijk van hout, en hij heeft geen waterfles omdat er in de natuur ook geen flessen hangen. Ik heb er wel is over na gedacht, maar als hij een flesje heeft dan gaat hij ervoor zitten en wachten tot wij erin knijpen🤣 jouw hamster heeft het ook niet slecht. Wat een leuk verblijf. 

Voor de geïnteresseerde: http://Hamsterscaping.info is een website van Denise huijts (als ik het goed schrijf😅) zij is de bedenker ervan. Op de website kan je vinden hoe het werkt. En je kan haar Facebook groep joinen zodat je nog meer inspiratie kan opdoen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat leuk! Heb expres een plastic wiel, omdat die van ons nog wel eens vaak plast tijdens het rennen en anders rot het hout snel.ik doe altijd wel veel bodembedekking in, maar na een tijdje wordt het plat? Tenminste bij mij wel. Beertje ( de hamster op de foto) heeft net jongen gekregen dus ik heb de zandbak eruit gehaald. Ik ben bang dat als ik een waterbak neerleg, dat er een jong dan verdrinkt😅. Jij hebt echt een leuk hok! Complimenten! Ik wil wat meer spullen in de kooi doen, maar ik weet nooit zo goed wat ik erin kan doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei Nikki15:

Wat leuk! Heb expres een plastic wiel, omdat die van ons nog wel eens vaak plast tijdens het rennen en anders rot het hout snel.ik doe altijd wel veel bodembedekking in, maar na een tijdje wordt het plat? Tenminste bij mij wel. Beertje ( de hamster op de foto) heeft net jongen gekregen dus ik heb de zandbak eruit gehaald. Ik ben bang dat als ik een waterbak neerleg, dat er een jong dan verdrinkt😅. Jij hebt echt een leuk hok! Complimenten! Ik wil wat meer spullen in de kooi doen, maar ik weet nooit zo goed wat ik erin kan doen.

Oooh, kleintjes🤗 dat plassen in het rad kan ik me in vinden... Het klopt dat de bodembedekking plat word. Daarom vul ik het na een week altijd weer aan. 

Je kan er huisjes indoen kijk eens op drd knaagdier shop, die hebben hele leuke huisjes voor hamsters, 

Leuke bruggetjes

Een wijnrank

Kurktunnels

Wat eetbare plantjes

Mos. 

Genoeg ideeën?? Succes! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites