Ga naar inhoud

Parkiet en Konijn samen?

Hetty

Aanbevolen berichten

Hoi Hoi,

Ik heb een probleem...

Wij hebben ongeveer een 9 maanden ram (Sam) in huis. Zodra wij thuis zijn mag hij los en dus overal komen. Met zijn zindelijkheid hebben we nog nooit problemen gehad en ook is hij "geholpen". Sinds ca. 2 maanden hebben we een mannetjes parkiet (Sjors) en ook Sjors mag los vliegen. Sjors en Sam samen gaat goed. Vooral Sjors vind Sam heel aantrekkelijk. Alleen Sam laat sinds de komst van Sjors drolletjes en af en toe ook een plasje achter op een meter afstand van zijn hok. Uiteraard is dat niet de bedoeling en hij weet ook dat het niet mag, zodra ik in de buurt ben doet ie het niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik hiervan af kan komen? Of gaat dit over een tijdje over.

Alvast bedankt!!

Groeten Hetty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hadden vroeger ook de combinatie parkiet + konijn. Het konijn had de vervelende gewoonte om op de parkiet te jagen als deze niet kon vliegen (in de zomer zorgden wij ervoor dat hij niet kon vliegen wegens openstaande ramen). De parkiet heeft het konijn in zijn neus gebeten. Echt een flinke jaap... dus pas op. Dat was voor het eerst (en het laatst, hoop ik) dat ik ooit een konijn heb horen gillen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .