Hetty Geplaatst: 17 januari 2008 Delen Geplaatst: 17 januari 2008 Hoi Hoi,Ik heb een probleem...Wij hebben ongeveer een 9 maanden ram (Sam) in huis. Zodra wij thuis zijn mag hij los en dus overal komen. Met zijn zindelijkheid hebben we nog nooit problemen gehad en ook is hij "geholpen". Sinds ca. 2 maanden hebben we een mannetjes parkiet (Sjors) en ook Sjors mag los vliegen. Sjors en Sam samen gaat goed. Vooral Sjors vind Sam heel aantrekkelijk. Alleen Sam laat sinds de komst van Sjors drolletjes en af en toe ook een plasje achter op een meter afstand van zijn hok. Uiteraard is dat niet de bedoeling en hij weet ook dat het niet mag, zodra ik in de buurt ben doet ie het niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik hiervan af kan komen? Of gaat dit over een tijdje over.Alvast bedankt!!Groeten Hetty Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 17 januari 2008 Delen Geplaatst: 17 januari 2008 ik denk dat sam Dit doet om aan sjors te laten zien dat dit zijn teretorium is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 17 januari 2008 Delen Geplaatst: 17 januari 2008 Ja, dat dacht ik ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hetty Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2008 Dat weet ik wel zeker! Maar wat zou ik er aan kunnen doen?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rita Geplaatst: 17 januari 2008 Delen Geplaatst: 17 januari 2008 Yep, hij zet zijn gebied af en zal dat blijven doen ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 17 januari 2008 Delen Geplaatst: 17 januari 2008 niks, dat zal die waarschijnlijk altijd blijven doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jip Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Wij hadden vroeger ook de combinatie parkiet + konijn. Het konijn had de vervelende gewoonte om op de parkiet te jagen als deze niet kon vliegen (in de zomer zorgden wij ervoor dat hij niet kon vliegen wegens openstaande ramen). De parkiet heeft het konijn in zijn neus gebeten. Echt een flinke jaap... dus pas op. Dat was voor het eerst (en het laatst, hoop ik) dat ik ooit een konijn heb horen gillen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten