Spring naar bijdragen
Mil

Hamster niest/snift

Recommended Posts

Mijn goudhamster is ongeveer 4 maandjes oud het is een goudhamster Syrische Sins dat ik em heb maakt die soort van nies geluidjes of snif snif weet niet hoe je het moet noemen maar doet die dan weer veel en dan weinig. bodem bedekker Heb ik corbo lekker zacht spul het is een mannetjes hamster en raam staat niet vaak open hoe kan het en wat is het vraag ik me af?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als het niet aan je bodembedekking ligt zou ik toch even advies aan de dierenarts vragen, mogelijk heeft hij toch al een tijdje iets onder de leden. Hoe ziet je kooi er verder uit, genoeg ventilatie?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sommige hamsters doen dit omdat ze willig zijn. Mijn hamster maakt soms ook snuivende geluidjes. Maar je hebt verschillende vormen, het is een beetje als knarsetanden bij konijnen. Het kan blijheid en pijn betekenen. Kan je een filmpje op YouTube plaatsen en hier de link delen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei IreneM:

Dus hamster 1 niest en overlijdt, en vervolgens niest hamster 2? Dan ga je toch onmiddellijk naar de dierenarts?!

Nee ik heb het even teruggelezen. Ze heeft hierover 2 topics aangemaakt, en in dat andere topic zei ze dat die hamster met het bultje op zijn poot was overleden. Niet de niezende hamster. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites