Spring naar bijdragen
Hallo Hoi

het kadootje voor Evee

het kadootje voor Evee  

5 stemmen

This poll is closed to new votes
  1. 1. wie zou mee willen doen aan een kadootje voor evee??

• ik wil wel meedoen!
    • ik liever niet

Recommended Posts

als jullie mee willen doen aan een kadootje voor evee kan je stemmen in de poll en zal ik (en eventueel iemand die mij zou willen helpen mocht er heel veel animo zijn) via een prive berichtje laten weten wat ik in gedachten heb. mocht je het dan toch niet zien zitten ben je natuurlijk vrij om alsnog af te zeggen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het een lief idee, maar ik vind het eerlijk gezegd niet nodig en ik denk dat Evelien het zelf ook niet nodig vindt. Als je iets voor iemand wilt doen, geef dan iets aan een goed doel. Zo ben ik Secret Santa voor een gezin in mijn woonplaats met een minimum inkomen, zodat ze met kerst ook iets extra's te eten hebben en een kadootje voor de kinderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het wordt wel pas na de vakantie, maar ik vind het zeker een leuk idee. Uit de webwinkel krijg je natuurlijk gewoon de inkomsten, maar dit forum run je helemaal vrijwillig.

Je steekt hier zo veel tijd in, om alles goed werkend te houden, maar ook door iedereen van informatie te voorzien. Je hebt al zo veel mensen geholpen, door ze een platform te geven voor hun vragen, en door hen advies te geven. 

Ik vind dat je daar best een keer voor beloond mag worden! 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sluit mezelf volledig bij @happy211 aan! Ook wat je aan info op bijvoorbeeld Facebook deelt is enorm handig om soms even aan anderen te kunnen laten lezen door simpelweg op je eigen tijdlijn te delen als een soort ‘stille hint’. En nu met de Secret Santa dat je het pakket voor een ander overneemt. Dat is top 👍🏻❤️

Kortom, al is het maar een klein gebaar of zo maar gewoon laten zien hoe je gewaardeerd wordt 😉

Je mag het weliswaar niet nodig vinden, maar iets krijgen is altijd leuk toch..? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, maar ik hoef niet iets te krijgen hoor 🙂 Bunnybunch is een uit de hand gelopen hobby, ik doe het graag, anders zou ik het niet al bijna 15 jaar doen. Ik sluit mij aan bij het idee van Marjolein, "pay it forward" zou ik zeggen en doe wat liefs of leuks voor mensen of konijnen die het hard nodig hebben 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Evee:

Ja, maar ik hoef niet iets te krijgen hoor 🙂 Bunnybunch is een uit de hand gelopen hobby, ik doe het graag, anders zou ik het niet al bijna 15 jaar doen. Ik sluit mij aan bij het idee van Marjolein, "pay it forward" zou ik zeggen en doe wat liefs of leuks voor mensen of konijnen die het hard nodig hebben 🙂 

Wie zegt dat ik dat niet van plan was😉 weet jij veel😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We pakken dit weekend alles in en in de loop van volgende week sturen we het naar @Hallo Hoi zodat zij het samen kan voegen voor het naar Evee gaat. Als er nog meer mensen mee willen doen, dan kan dat nog, stuur maar even een berichtje 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo allemaal en voornamelijk Evee! Ik heb de pakketten(hoe schrijf je dat??) van de mensen die meededen nu allemaal binnen, dus je kan helaas niet meer meedoen. 

Maar @Evee als ik het kado helemaal af heb dan kan jij hier een berichtje plaatsen dat je het pakket hebt ontvangen, en dan zal ik hier de uitpakinstructies plaatsen (ja echt hoor, ooit gehoord dat je instructies moet krijgen voor het uitpakken?? 😂😂)

En dan verwachten wij hier natuurlijk een filmpje/een uitgebreid uitpakverslag. 

Ik ga aan de slag en laat je wel weten als ik het verzonden heb! 

Iris

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pakketten? Jeetje, wat hebben jullie allemaal bedacht.Nogmaals: dat had echt niet gehoeven hoor. Maar ik zal het laten weten als het er is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites