Spring naar bijdragen
Hallo Hoi

Wat is dit??

Recommended Posts

Ik had de vraag ook al op een ander forum gesteld, maar ik dacht ik kan hem hier ook nog wel even stellen. 

Mijn hamster maakt de hele tijd schokkende bewegingen. Wat kan dit zijn?? Op het filmpje valt het nog wel mee. Soms is het heel erg en soms doet hij het helemaal niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb weinig verstand van hamsters, maar een vriendin van mij had een hamster die door de dierenarts gediagnosticeerd was met Parkinson (ik wist niet dat dat ook bij hamsters bestaat). Dat zag er een beetje vergelijkbaar uit met hoe jouw hamster doet. Als je het niet vertrouwt zou ik een dierenarts raadplegen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Jamesthebunnybutler:

Ik heb weinig verstand van hamsters, maar een vriendin van mij had een hamster die door de dierenarts gediagnosticeerd was met Parkinson (ik wist niet dat dat ook bij hamsters bestaat). Dat zag er een beetje vergelijkbaar uit met hoe jouw hamster doet. Als je het niet vertrouwt zou ik een dierenarts raadplegen.

Parkinson komt alleen voor bij zwarte hamsters. Boaz is een pearl, maar hij is natuurlijk wel een hybride dus misschien wel. Ik kijk het even aan. Maar ik zal me zeker even verder inlezen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites