Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Top 2000

Recommended Posts

Het is weer zo ver, je kan weer stemmen voor de top 2000. Wie heeft er een stem uitgebracht, en zo ja op welke nummers?

Stemmen kan via deze pagina: https://stem.nporadio2.nl/top-2000/1

Wel jammer dat wij er dit jaar niet naar kunnen luisteren, vind het wel altijd zo een december-gevoel geven 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind de top2000 ook leuk. Het geeft altijd een gezellige sfeer.

Stemmen doe ik niet. Teveel gedoe, en ik heb geen zin om mijn gegevens achter te laten. Ik luister straks gewoon lekker mee.

Heb jij zelf wel gestemd? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn man heeft zojuist ook gestemd, en dan heb je je stem verstuurd en zie je nog allerlei nummers in de lijst staan die je ook wel een stem had willen geven haha. 😂 Dat had ik dus ook gisteren.

Maar ze willen inderdaad wel veel van je weten als je je stem uit brengt, dat is waar. Kun je overigens wel omzeilen hoor, met een tempmail en geen echte / volledige naam invullen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de afgelopen jaren wel gestemd, maar de nummers waar ik op heb gestemd staan er òf toch wel redelijk hoog in òf ze komen er uberhaupt niet in omdat ik de enige ben die erop stemt lijkt wel. Dus ik sla een jaartje over denk ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had ook bij een aantal nummers dat ze niet in de stem-lijst stonden, en heb die dus wel toegevoegd. Terwijl het toch wel bekende nummers zijn, waarbij je verwacht had dat ze er wel tussen zouden staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kreeg van spotify een jaaroverzicht van wat ik dit jaar geluisterd heb, per seizoen, welke artiest je het meest geluisterd hebt, je top 5 meest geluisterde artiesten, de 5 meest geluisterde genres, welke nummers je het meest geluisterd hebt.

Wel leuk om de statistieken te zien haha, toch soms wat verrassende dingen! In totaal heb ik 3431 verschillende nummers geluisterd.
Ook heb ik dit jaar naar muziek van 465 "nieuwe" artiesten geluisterd. En er staat ook hoeveel minuten je naar spotify hebt geluisterd haha (80300?!)

Mijn meest beluisterde artiest is John Mayer met 76 uur. 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Evee:

Ik kreeg van spotify een jaaroverzicht van wat ik dit jaar geluisterd heb, per seizoen, welke artiest je het meest geluisterd hebt, je top 5 meest geluisterde artiesten, de 5 meest geluisterde genres, welke nummers je het meest geluisterd hebt.

Wel leuk om de statistieken te zien haha, toch soms wat verrassende dingen! In totaal heb ik 3431 verschillende nummers geluisterd.
Ook heb ik dit jaar naar muziek van 465 "nieuwe" artiesten geluisterd. En er staat ook hoeveel minuten je naar spotify hebt geluisterd haha (80300?!)

Mijn meest beluisterde artiest is John Mayer met 76 uur. 😂

Haha leuk is dat overzicht he! Bij mij staat de beste man op twee. Even vergeten hoeveel uur. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

65355 uur voor mij.

Ik luister voornamelijk Spotify daily mixes, dus van mijn top songs klopt niet zo veel. Het is een cirkel, ik luister ze wel vaak, maar alleen pmdat Spotify ze in de lijst zet. Maar Spotify zet ze in de lijst omdat ik er vaak naar luister 😂.

Mijn favoriete artiest was ook een John, John Powell (film muziek componist).

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kreeg die mail ook van Spotify, maar vervolgens geen overzicht. Heb sinds 1 december geen premium meer en dat was een premium functie? Geen idee, verder geen aandacht aan besteed. 

Top 2000 was ik nu mee bezig 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites