Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Hallo Hoi

Even wat linkjes gezocht over gedrag

Recommended Posts

Hallo, ik zoek even een aantal linkjes over konijnenengedrag. Dan kan ik me even een beetje inlezen. Pluis maakt soms zulke rare geluiden, die was ik nog niet tegengekomen. Had al op de website gekeken maar wist niet waar ik moest zoeken. Ik heb trouwens het hooi in een kleine ton zitten en die ligt op zijn kant. Pluisje ging erop zitten en toen viel ze. Even een piepje laten ontsnappen maar nu springt ze gewoon weer op mijn bed. Niks aan het handje dus. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn voedster doet zachtjes piepen als ze van slag is. Toen ik haar een keer op schoot had en haar nageltjes wilde knippen en zij zoiets had van "wat doe ik hier, dit is hoog, je zit in mijn aura, waarom mag ik niet lopen, wat zit je aan mijn pootje" ging ze zachtjes piepen. Denk dat dat piepje van Pluis ook zoiets was.

Verder kunnen ze knorren als ze boos zijn (vaak gepaard met naar je toe springen/duiken en meppen), gillen/krijsen als ze doodsbang zijn en piepknorren of brommen als ze in the mood zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Via het menu van het forum kun je klikken op "konijnen informatie"

Als je op een laptop of computer zit is dat de roodbruine balk bovenaan het forum, daar staat konijneninformatie in.

Via je mobiel is dat het icoontje met de 3 streepjes boven elkaar, dan klik je op menu en dan staat daar "konijnen informatie" tussen.

Dan staan in het linkermenu de categorieën, waaronder "gedrag en opvoeding". Als je daar op klikt krijg je alle artikelen te zien over dat onderwerp.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Evee:

Via het menu van het forum kun je klikken op "konijnen informatie"

Als je op een laptop of computer zit is dat de roodbruine balk bovenaan het forum, daar staat konijneninformatie in.

Via je mobiel is dat het icoontje met de 3 streepjes boven elkaar, dan klik je op menu en dan staat daar "konijnen informatie" tussen.

Dan staan in het linkermenu de categorieën, waaronder "gedrag en opvoeding". Als je daar op klikt krijg je alle artikelen te zien over dat onderwerp.

Dankjewel! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Hallo Hoi:

Jij zou ook even mijn topic kunnen lezen want daar staat gewoon in dat ik het niet kon vinden... 

Rifca heeft je net de link gegeven waar alle informatie staat, dus wat mij betreft houden we het vriendelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Marjoleink:

Rifca heeft je net de link gegeven waar alle informatie staat, dus wat mij betreft houden we het vriendelijk.

Wat mij betreft ook, maar ik kan het niet laten om wat terug te reageren als iemand iets niet leest en dan vervolgens wel commentaar gaat leveren. Dus vandaar

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites