Ga naar inhoud

Vuurwerk


Hallo Hoi

Aanbevolen berichten

Hallo, vandaag word er door de gemeente wat vuurwerk afgestoken. Ik heb de rolgordijnen naar beneden gedaan. Ze is wel net verplaatst.(gisteren) Maar ze mag voor nu even door mijn hele kamer. Dan kan ze zelf zoeken naar een verstopplekje. Zelf ga ik kijken. Mijn moeder blijft hier en die gaat even bij Pluisje buurten. Ze krijgt eten voordat we gaan. Dan heeft ze wat te doen. Dat is wel later dan normaal dus zo straks heb ik haar hooi in een kartonnen doos gegeven. Nou dat vind ze geweldig. Die doos is alle kanten al op geweest. Ze eet het karton alleen wel op... De brokjes doe ik in een balletje. Dan moet het wel goedkomen denk ik... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Evee:

Er staan hier veel tips in voor konijnen tijdens de jaarwisseling: https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen/post/konijnen-en-vuurwerk/

 

Zorg vooral dat ze zich veilig en op haar gemak voelt, prettige schuilplekjes heeft. 

Ja. Omdat ze karton echt op eet krijgt ze dat nooit. Maar met oud en nieuw wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .