Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Snuffie&Stampertje

Voorstellen

Recommended Posts

Hallo! Ik ben Lize, 10 jaar. Ik heb 2 konijnen, Snuffie en Stampertje. Snuffie en Stampertje zijn één jaar. Ze zijn geboren op 6 juni. Je kan mij volgen op Instagram en mijn zusje ook. Ik heb ook een kat Lola. De konijnen en Lola gaan goed met elkaar. Vooral Lola en Snuffie zijn beste vriendjes. Wij geven de konijnen het voer van de Praxis en Tuinland. Stampertje is van mij en Snuffie van mijn zusje. Ik verwen Stampertje misschien iets te veel. Daardoor is hij een beetje te dik😁.

bewerkt door Evee
accounts verwijderd, zie forumregels, er is wel één topic waar je je account mag delen, maar op de rest van het forum niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom op bunnybunch!

Ik raad aan dat je nog wel even de forumregels doorleest, die zijn hier te vinden.  Het is namelijk niet de bedoeling dat je hier volgers komt werven voor je social media accounts 😉 Dat mag alleen in dit topic, verder niet op het forum.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Evee:

Welkom op bunnybunch!

Ik raad aan dat je nog wel even de forumregels doorleest, die zijn hier te vinden.  Het is namelijk niet de bedoeling dat je hier volgers komt werven voor je social media accounts 😉 Dat mag alleen in dit topic, verder niet op het forum.

Oké ik heb het net doorgelezen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites