Spring naar bijdragen
Nijntje_008

Nieuw maatje en huisje gezocht

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Jarenlang heb ik een leuk groepje konijnen gehad, maar inmiddels zijn alle konijnen er niet meer, behalve 1. 

Omdat wij niet meer opnieuw aan nieuwe konijnen willen beginnen, zit deze arme stakker u alleen 😞

We hebben het een tijdje aangekeken, maar het gaat niet zo best met hem. Hij kwijnt namelijk een helemaal weg door eenzaamheid. Dit vinden wij echt zielig om te zien en daarom zijn we op zoek naar een nieuw huisje voor ons nijntje.

Wie wil dit lieve beestje nog een mooie oude dag geven? Uiteraard met een leuk maatje!

Het is dus een ram (gecastreerd) en ongeveer 8 jaar oud. Het is een hangoor (wildkleur) en niet zo heel groot. Hij wil weleens wat slepen met zijn achterpoten, maar de dierenarts kon hier verder geen oorzaak van vinden en hij heeft er ook geen last van. Hij heeft het al jaren, dus het is niet iets van de laatste tijd.

Alle benodigdheden/hok en voer mogen mee naar het nieuwe huisje. Hij gaat niet zomaar weg; ik wil weten dat hij goed terecht komt!

Oh en dat was ik er vergeten bij te zetten: maar hij heeft een super lief karakter, het is echt een goedzak!😊

Wil je meer weten of foto's? Stuur dan even een mailtje.

Groetjes,

Rianne

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites