Ga naar inhoud

Welk plekje vind(en) jullie konijn(en) het lekkerste om geaait te worden?


Milo het konijn

Aanbevolen berichten

Konijn 1: Overal, maar het liefst bij haar wangetjes en oren. 

 

Konijn 2: Liever geen één plekje. Het heeft ongeveer een halfjaar geduurd voordat ik hem überhaupt mocht aanraken. Nu geef ik hem af en toe een aai over zijn rug en soms staat hij dat toe. Pas gebeurde er wel iets wonderlijks: Ik was konijn 1 aan het aaien en konijn 2 kwam er spontaan naast liggen, zodat ik ze samen met één hand verder kon aaien. ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Pip vind het fijn als ik haar tussen haar oortjes en nekje aai en verder ook over haar ruggetje en Guus daarentegen is wat schuw en dit heeft ruim een half jaar geduurd wil die echt komen knuffelen. 

Na zijn castratie is Guus wat rustiger en tammer geworden en vind ook hij het goed om geaaid te worden tussen zijn oortjes en nekje en over zijn ruggetje.

Tegenwoordig likken zowel Guus als Pip mij op mijn hand en gaan ze met hun kinnetje over mijn hand heen.

Zo schattig en lief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kruimeltje vind het lekkerst tussen haar oren en nekje, massage over haar schouderbladen en rug. 

Stampertje is nog een beetje zoeken maar ik heb hem nu 1,5 maand, hij kan het beste zijn rust vinden als ik hem vast hou en over zijn kopje aai, hij is echt een knuffelkont 😍 of als ik Kruimel over haar kopje aai dan wil hij ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .