Spring naar bijdragen
Eline_Kokoooo

Dankjewel Evee!!

Recommended Posts

Ik zit echt pas 3 dagen op dit forum ofzo, maar 1 ding valt me nu al op. Evee heeft zo veel liefde voor deze diertjes en geeft altijd top advies. Ze steekt zo veel tijd in de dieren van anderen, heel veel respect voor jou Evee! Knap dat je het zo goed doet dat ik na 3 dagen al weet dat jij zo belangrijk bent voor dit forum, buiten het feit om dat jij de eigenaar bent

Laten we deze chat/discussie(hoe je het ook noemt) gebruiken om allemaal Evee te bedanken voor haar hulp.

Ik weet niet of hier al een onderwerp over was, ik kon het iig niet vinden

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nouja, ik zit op meerdere forums, en overal hebben mensen hun zegje. Je hebt je eigen inzicht. Zo zijn jullie tegen fokken. Maar als iemand daarover begint leggen jullie dat uit, maar blijven jullie vriendelijk. Je geeft adviezen op zo'n manier dat mensen zelf beslissen kunnen of ze er wat mee doen, en niet dwingend (althans sommige dan...) op een ander forum waar ik zit word je de hele tijd afgezeken... Echt een topforum met dank aan Evelien (dat is je naam toch😳

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een compliment is zeker op z'n plaats !! Ik ben erg  blij dat er mensen zijn die een forum willen leiden en mensen willen helpen met adviezen. Met BunnyBunch is dat Evee en haar medewerkers. Dank je wel.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .