Ga naar inhoud

Konijn met plaspoten


Milo het konijn

Aanbevolen berichten

Tenzij het echt urinebrand is, zere hakjes, geïrriteerde plekken, ontstoken plekken of kale plekken is een beetje gele kleur niet erg. Je ziet het vaak bij witte / lichte konijntjes. Dat de pootjes niet zo mooi wit zijn maar geel / bruin /grijs kleurig van het lopen op de grond. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Eline_Kokoooo:

Is hij trouwens niet te dik. Konijnen maken zichzelf normaal heel goed schoon, als ze te dik zijn gaat dit niet zo goed. Als je zijn ribbetjes duidelijk kunt voelen maar wel met een laagje vet erover is hij niet te dik.(mijn konijn is wel iets te dik😬🤫)

Mijn konijn is niet te dik maar die heeft ook plaspootjes. Dit komt door het toilet. Ik heb wel eens zitten denken over een bak waar de plas direct doorheen valt. Zal is kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Eline_Kokoooo:

En daar is het bewijs dat Evee altijd het beste advies geeft😂

@Evee is ook de eigenares van het forum, de website en de webwinkel, dus dat kan goed kloppen.

 

Als je de pootjes schoonmaakt met water o.i.d. en ze zijn daarna niet kurkdroog, dan worden ze alleen maar nog viezer. Lekker laten gaan dus.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Evee:

Tenzij het echt urinebrand is, zere hakjes, geïrriteerde plekken, ontstoken plekken of kale plekken is een beetje gele kleur niet erg. Je ziet het vaak bij witte / lichte konijntjes. Dat de pootjes niet zo mooi wit zijn maar geel / bruin /grijs kleurig van het lopen op de grond. 

Hij heeft gelukkig alleen maar licht gele pootjes 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Eline_Kokoooo:

Is hij trouwens niet te dik. Konijnen maken zichzelf normaal heel goed schoon, als ze te dik zijn gaat dit niet zo goed. Als je zijn ribbetjes duidelijk kunt voelen maar wel met een laagje vet erover is hij niet te dik.(mijn konijn is wel iets te dik😬🤫)

Mijne is niet heel dik, maar hij is wel groot 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Marjoleink:

@Evee is ook de eigenares van het forum, de website en de webwinkel, dus dat kan goed kloppen.

 

Als je de pootjes schoonmaakt met water o.i.d. en ze zijn daarna niet kurkdroog, dan worden ze alleen maar nog viezer. Lekker laten gaan dus.

Bedankt @Marjoleink, sorry @Milo het konijnvoor precies het tegenovergestelde van goed advies😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Eline_Kokoooo:

Bedankt @Marjoleink, sorry @Milo het konijnvoor precies het tegenovergestelde van goed advies😂

Geen punt, niemand kan alles weten. Ik geef zelf alleen advies als ik het echt zeker weet, om te voorkomen dat ik juist een verkeerd advies geef. Bij twijfel laat ik het reageren aan iemand anders over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .