Spring naar bijdragen
D&D

Konijnen ren voor binnen

Recommended Posts

Hallo,

Heeft iemand tips voor een ren voor binnen? Mijn konijntjes lopen momenteel los maar aan bepaalde dingen blijven ze helaas maar knagen.

Groetjes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar zijn al heel wat topics over, ik zou zeggen kijk eens rond bij de topics  hier in huisvesting.

Ook dit topic kan handig zijn voor inspiratie, staan voorbeelden in van hoe andere bunnybunchers de huisvesting hebben:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei D&D:

@Evee Die topic had ik inderdaad al gezien! Maar helaas heb ik zelf niet zoveel ruimte vandaar dat ik een nieuwe bijdrage ben begonnen, hoop op meer tips! 😊

Hoeveel ruimte heb je? Dan kunnen we misschien meer specifieke tips geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een konijnenren van 70cm hoog met de panelen vast getiewrapped zodat ze er niet mee kunnen smijten/slepen en nog zo'n goedkoop rennetje er bovenop getiewrapped als dak, want ik heb een houdini in huis. Door de tiewraps in plaats van de pennen te gebruiken kun je de ren exact de vorm en grootte geven die je wil. Mijn panelen zijn bijvoorbeeld 80cm breed maar als ik ze halverwege aan elkaar doe in plaats van aan het einde heb je een stuk van 1,20. Heel handig als je ren in een specifieke ruimte moet passen, want je kunt dus ook gewoon stukken van 90cm, 100cm, 110cm enz maken en alles ertussen in ook nog eens. Daaronder een kleed van een tientje van Ikea en een grote hoek kattenbak. Werkt prima als ze zindelijk zijn!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Marjoleink Hoi, ze staan nu tussen de tv en de eetkamer tafel in.. in principe voor de tv genoeg ruimte want de tv hangt aan de muur maar ik wil het allemaal niet zo in de hoogte! 

@Piku Heb je toevallig een foto voor mij? ☺️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites