Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Marijke Kromwijk

Pluis overleden

Recommended Posts

Eergister is mijn 6 jarige mannetje Pluis overleden . 

Veel meegemaakt samen, al jaren last van plakpoepkontje en vorig jaar moest ik hem bijna in laten slapen  vanwege vele maden.

Eergister wilde ik het koppeltje weer in het hok doen voor het slapen gaan (zijn binnenkonijnen) maar Pluis bleef zitten. Dat vond ik gek, want ze wisten dan dat ze een snoepje kregen en hij was altijd binnen notime in het hok dan.

Ik tilde hem op, zette hem in het hok en het snoepje wat ik hem voorhield negeerde die. Toen zag ik pas dat hij via zijn mond ademde en zijn buik flink meebewoog.

Meteen de spoedarts gebeld, maar onderweg begon hij opeens te spartelen en tien seconden later is hij overleden in mijn armen :'(

Is dit een fatale hartaanval geweest?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sterkte met je verlies. Dat is moeilijk te zeggen. Was hij gevaccineerd?

Het is nog een beetje vroeg misschien om daar over na te denken, maar krijgt je achtergebleven konijn een nieuw maatje?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 23-11-2019 at 19:24 zei Marjoleink:

Sterkte met je verlies. Dat is moeilijk te zeggen. Was hij gevaccineerd?

Het is nog een beetje vroeg misschien om daar over na te denken, maar krijgt je achtergebleven konijn een nieuw maatje?

Ja alle prikjes gehad. Baby krijgt sowieso nieuw maatje, even zoeken over een maandje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Veel sterkte gewenst. 

Het is altijd gissen naar wat het geweest kan zijn, alleen als je sectie laat verrichten krijg je daar zekerheid over. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites