Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Pablo&Lola

Coolnijnen

Recommended Posts

Veel mensen vinden konijnen schattig en dat zijn ze vaak natuurlijk ook. Maar wist je dat konijnen ook ontzettend stoer & cool kunnen zijn (of, nou ja, in ieder geval zo kunnen kijken)?

Daarom leek het mij leuk om een topic met foto's van 'coolnijnen' (= coole konijnen) te starten om iedereen te laten zien dat konijnen niet alleen maar schattig zijn. Wie o wie helpt mij dit topic te vullen? 

Bij deze mijn partners in crime: Lew & Lo. 

Screenshot_20191122_153910.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had haar eigenlijk Dagobert moeten noemen... Ze word zelf alleen niet zo blij van die vacht heb ik het idee. Ze krijgt heel veel haar binnen en trekt de plukken achter haar oren eruit als ze ze niet gewassen krijgt. Ik probeer haar te helpen door middel van baby doekjes... Wellicht naar de trimmer gaan van de zomer. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kunt beter af en toe met natte handen over haar vacht strijken, dan neem je de losse haren mee. En losse plukken kun je voorzichtig proberen weg te halen als ze bijvoorbeeld zit te eten. Als je babydoekjes gebruikt krijgt ze de stoffen die daarin zitten binnen als ze zich wast.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Marjoleink:

Je kunt beter af en toe met natte handen over haar vacht strijken, dan neem je de losse haren mee. En losse plukken kun je voorzichtig proberen weg te halen als ze bijvoorbeeld zit te eten. Als je babydoekjes gebruikt krijgt ze de stoffen die daarin zitten binnen als ze zich wast.

Pluisje haar bakkebaarden hangen in haar voerbak. En ze eet regelmatig wat mee. Dat van die natte hand doe ik als ze verhaart. En ik blijf liever uit haar buurt als ze eet. Ik wil graag mijn handen houden😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 29-11-2019 at 23:49 zei Pablo&Lola:

@Piku "Dikbollie", goeie naam! 😂 En dat 'doen alsof je dood bent', hier ook een nijn die daar een handje van heeft. Ik ben er inmiddels aan gewend, maar in het begin kreeg ik er toch wel een halve hartaanval van. 

Ja echt he! Schrok me de pest pokke de eerste paar keren. Nu schrikt alleen het bezoek nog: "Joh! Wat doet-ie nou???" en dan heb ik zoiets van "ow ja die valt weleens dood neer :')".

Aahh Saartje doet me echt aan mijn Muffin denken! Leuk die ultradikkebroodjes he.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites