Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Danique

Gouden mandje gezocht voor mijn hangoortje (Amersfoort)

Recommended Posts

Ik weet dat er goede opvangen zijn, maar ik hoop via deze weg een direct gouden mandje te zoeken voor mijn lieverd

Met pijn in mijn hart ben ik op zoek naar een warm huisje voor Blackie.

Ze is een zwart-wit hangoortje van 7 maanden en een vrouwtje. Blackie heeft geen inentingen of sterilisatie gehad.

We houden ontzettend veel van haar, maar merken dat ze eenzaam is. We hebben helaas geen plek voor een tweede en kunnen haar daardoor niet bieden wat ze nodig heeft. Daarom zoek ik een warm liefdevol huisje waar ze eventueel een vriendje kan krijgen. Ervaring met konijnen is noodzakelijk, want koppelen is een lastig proces. Eventueel heb ik er nog spulletjes bij voor haar.

Ze gaat alleen mee als ik er een goed gevoel bij heb. 

WhatsApp Image 2019-08-20 at 12.14.05.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom staat er niet hoe lang geleden dit was gepost, dat staat er toch altijd bij😂, maar ja. Ik vind het super goed van je dat je dat over hebt voor je konijntje. Je konijn weg doen omdat je denkt dat ze niet gelukkig is in de situatie waar ze nu inzit is heel dapper:). Ik zou haar heel graag willen, maar mijn jongen is al bijna tien dus dan gaat hij snel dood en zit ze weer alleen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Foutje in de software 🙄

Je zou kunnen overwegen om Blackie te laten vaccineren. Ik denk dat veel konijnenbaasjes geen ongevaccineerd konijn bij hun konijn willen laten, en als ze meteen voor kosten komen te staan is dat wellicht een reden om voor een ander konijn te kiezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Eline_Kokoooo:

Waarom staat er niet hoe lang geleden dit was gepost, dat staat er toch altijd bij😂, maar ja. 

Klopt, is een foutje dat een paar weken geleden opgelost was, en nu helaas weer terug is. Het zal weer opgelost worden maar heeft even geen prioriteit op mijn lijstje op het moment, sorry! 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kan haar ook naar de kinderboerderij brengen, ik doe vrijwilligerswerk op onze kinderboerderij. Ik zou zeker niet zeggen dat dat de beste plek is voor je konijn, maar daar zit ze wel met soortgenoten. Ik weet niet hoe een kinderboerderij bij jou is natuurlijk, maar mijn moeder had ook tegen mij gezegd:'kunnen we Koko niet naar de kinderboerderij brengen omdat hij nu alleen zit'. Ik zou dat doen als ze daar meer dan 2x4 meter ren binnen hebben en ze wat meer aandacht zouden besteden aan de gezondheid van een konijn. Een kinderboerderij heeft natuurlijk niet overal genoeg geld voor als een non-profit bedrijf maar misschien gaat het bij jouw kinderboerderij iets beter🤷‍♀️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Eline_Kokoooo:

Je kan haar ook naar de kinderboerderij brengen, ik doe vrijwilligerswerk op onze kinderboerderij. Ik zou zeker niet zeggen dat dat de beste plek is voor je konijn, maar daar zit ze wel met soortgenoten. Ik weet niet hoe een kinderboerderij bij jou is natuurlijk, maar mijn moeder had ook tegen mij gezegd:'kunnen we Koko niet naar de kinderboerderij brengen omdat hij nu alleen zit'. Ik zou dat doen als ze daar meer dan 2x4 meter ren binnen hebben en ze wat meer aandacht zouden besteden aan de gezondheid van een konijn. Een kinderboerderij heeft natuurlijk niet overal genoeg geld voor als een non-profit bedrijf maar misschien gaat het bij jouw kinderboerderij iets beter🤷‍♀️

Ehh ik heb vroeger vrijwilligerswerk gedaan op een kinderboerderij, daar werden ook veel konijnen afgestaan (en gedumpt). Maar als die niet binnen x aantal weken verkocht waren, dan gingen ze gewoon met de handelaar/poelier mee hoor... Dat zou ik dus niet aan iemand adviseren. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja sorry ik vond je naam zo cool. Bij ons worden er ook veel konijnen afgestaan. Die zitten dan eerst in de ren van de andere konijnen maar dan in een kooi en daarna gaan ze los, ik vraag me eigenlijk af of dit nog nooit fout is gegaan. Bij ons worden de dieren die van anderen zijn gekomen niet verkocht. Bij ons kwamen er een keer mensen van een andere kinderboerderij, de jonge cavia's werden verkocht en ook wat oude. Die mensen wilden graag een cavia, maar dat mocht niet want die hadden ze van iemand gekocht. Bij ons wordt trouwens sowieso volgensmij alleen verkocht aan andere kinderboerderijen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een super leuk konijntje! Wij zijn nog opzoek naar een vriendinnetje voor clyde (gecastreerde ram van 7 maanden). 
Ik weet wel hoe het moet maar heb alleen nog niet veel ervaring met koppelen, heb er nu 1 gehad met clyde, maar was helaas geen match. Ook woon ik in zoetermeer dus is wel een uurtje rijden. Ik hoor graag als je interesse heb😇

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites