Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
jael

Is mijn konijn zwanger??

Recommended Posts

Hallo iedereen. Ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben. 

Ik heb een vraag over mijn konijn genaamd noa . Ze is een schat van een konijn alleen de laatste tijd is mij iets opgemerkt . Ze doet afstandelijker wat ze normaal dus niet deed , haar buikje is niet zoals altijd meet hard en ze maakt een nestje met haar haar en stro . Ze is veel rustiger opeens en een ziekte kan het niet zijn daar zijn al mijn konijnen op alle ziektes ingeent ik weet zeker dat het geen ziekte is (ja ik weet het ingeent betekent niet meteen nooit mogelijk)  maar ik vroeg me dus af is ze zwanger??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Hallo Hoi:

Bestaat de kans? Ik bedoel is er een mannetje bij haar geweest? 

We hebben een mannetjes konijn in het hok maar hij is gecastreerd . Mijn zusje heeft wel het hok een paar keer open laten staan . En ik was de eerste die thuis kwam om 5 uur zij had hem om 8 uur ongv open laten staan . Ze saten er allemaal in het hok nog maar ik weet natuurlijk niet wat mevrouw heeft gedaan tussen die tijd .ze houd wel van ontsnappen en dan onder de groene container dichtbij te zitten . Er is ook een mannetjes konijn in het park naast ons . Ik weet het niet . Daarom vraag ik het 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zou kunnen. De draagtijd is ongeveer 5 weken, en meestal maken ze vlak voor de bevalling een nestje. Even goed in de gaten houden dus.

Als er een nestje komt is het verstandig om alleen moeder en het nestje in het hok te houden, dus de andere konijnen even ergens anders te zetten. 

En misschien je zusje vertellen dat ze niet meer aan het hok mag komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-11-2019 at 11:04 zei Marjoleink:

Zou kunnen. De draagtijd is ongeveer 5 weken, en meestal maken ze vlak voor de bevalling een nestje. Even goed in de gaten houden dus.

Als er een nestje komt is het verstandig om alleen moeder en het nestje in het hok te houden, dus de andere konijnen even ergens anders te zetten. 

En misschien je zusje vertellen dat ze niet meer aan het hok mag komen.

Bedankt ☺️❤️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .