Ga naar inhoud

Voedings analyses gevraagd / foto's van verpakkingen konijnenvoer gevraagd


Evee

Aanbevolen berichten

Ik heb een overzichtje van de verschillende konijnenvoedingen die er zijn, waarin ik de analyses makkelijk kan vergelijken (en de samenstelling). Van de bekende soorten en merken kan ik makkelijk aan die info komen, maar soms krijg ik vragen over echte budget merken, zoals supermarkt voer, huismerk voer van winkels etc. Daar is online vaak nergens een analyse / samenstelling van te vinden, dus meestal heb ik geen idee of het wat is of niet.

 

Kom je een zak budget konijnenbrokken (geen gemengd voer, alleen de geperste korrels) tegen in een winkel, zou je dan misschien een goede foto van de zak (of even duidelijk doorgeven om welk merk / naam / soort het gaat ) en een leesbare foto van de samenstelling & analyse  in dit topic kunnen plaatsen, of anders naar mij kunnen appen ( 06 83 712 457 ) zodat ik hem in het overzicht er bij kan zetten?

 

Van de merken die ik in de webwinkel verkoop heb ik de gegevens natuurlijk wel, het gaat dus echt om de minder bekende merken. Denk bijvoorbeeld aan huismerken / budgetmerken die verkocht worden bij tuincentra's, bouwmarkten met dierenafdelingen, supermarkten, winkels als action enz. Het gaat echt om de geperste brokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Hallo Hoi:

Ik probeerde het voer van discus. Maar vgm is die winkel failliet. Pluis vond er niks aan. Maar zou het ook niet aanraden. Er stond namelijk op de verpakking +vitamine c en dat ze alleen water en brokken nodig hebben (geen hooi) 

De keten Discus bestaat volgens mij nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .