Ga naar inhoud

Kwaliteit bladeren


Nijn & de Mifster

Aanbevolen berichten

Morgen wordt bij ons de beuk in de voortuin gesnoeid.. Nu heb ik er al een aantal weken geleden een aantal takken gesnoeid en in de schuur gezet om de bladeren te laten drogen. Deze vinden de konijnen erg lekker. Deze bladeren waren toen nog gewoon groen.

 

De meeste bladeren die er nu nog aanzitten, zijn al geel. Het lijkt mij niet dat deze nog geschikt zijn om te drogen, maar ik vroeg mij af of iemand hier meer van weet 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evee Inmiddels heb ik al drie dienbladen vol met beukenbladeren bij/op de verwarming staan en nog een stuk of zes flinke takken om kaal te plukken. Die mannen keken me echt even aan van 'wat wil je??'. Eentje vroeg zich af of de konijnen dan eerst een paar dagen uitgehongerd moesten worden voordat ze die bladeren zouden eten 🤣. De andere gaat het toch eens doorgeven aan zijn baas, aangezien ze wel vaker beuken snoeien en hij bood aan om het anders maar hier te brengen 😆🙈

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .