Annasbeestenbende Geplaatst: 9 juni 2022 Delen Geplaatst: 9 juni 2022 Als chocolademelk frisdrank is dan heb ik het gisteren gedronken.😄 Vorige week vrijdag, sushi 🍱 wanneer heb je voor het laatst sushi gegeten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 juni 2022 Delen Geplaatst: 9 juni 2022 Nog nooit. En dat ben ik ook niet van plan. Het trekt mij gewoon echt niet. Wanneer heb je voor het laatst een vakantie geboekt? (en waarheen?) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 14 juni 2022 Delen Geplaatst: 14 juni 2022 Nog nooit 😮 Wanneer heb je voor het laatst muziek geluisterd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 Een paar dagen geleden, 🎶 als je van beren leren kan 🎶 wanner heb je voor het laatst ontbijt op bed gehad ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 16 juni 2022 Delen Geplaatst: 16 juni 2022 Ik denk op mijn verjaardag, dus 30 januari. Op 15-6-2022 om 08:33, Annasbeestenbende zei: Een paar dagen geleden, 🎶 als je van beren leren kan 🎶 wanner heb je voor het laatst ontbijt op bed gehad ? Dankjewel. Nu heb ik dat in mijn hoofd 😡 Wanneer heb je voor het laatst... Een liedje in je hoofd gehad wat er niet uit wilde? Welk liedje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 16 juni 2022 Delen Geplaatst: 16 juni 2022 Sorry 😢 Vandaag, ik weet niet welk liedje, maar wel een bepaalde melodie 🎶 Ik ben toch wel benieuwd wanneer je voor het laatst een ontbijt op bed hebt gehad? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 16 juni 2022 Delen Geplaatst: 16 juni 2022 56 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Sorry 😢 Vandaag, ik weet niet welk liedje, maar wel een bepaalde melodie 🎶 Ik ben toch wel benieuwd wanneer je voor het laatst een ontbijt op bed hebt gehad? Ik denk op mijn verjaardag, dus 30 januari. Dat heb ik nog in mijn berichtje gezet ⬇️ 😉 59 minuten geleden, Lollie zei: Ik denk op mijn verjaardag, dus 30 januari. Wanneer heb je voor het laatst een instrument bespeeld? Welk instrument? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 juli 2022 Delen Geplaatst: 22 juli 2022 Een djembee tijdens een workshop 5 jaar geleden? Ik ben niet echt muzikaal 😄 Wanneer heb je voor het laatst gezwommen in zee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 juli 2022 Delen Geplaatst: 22 juli 2022 Vorig jaar , in Italië! wanneer heb je voor het laatst een konijn aangeraakt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 juli 2022 Delen Geplaatst: 22 juli 2022 Vanochtend, Joris. Hij krijgt nog medicijnen. Het gaat gelukkig goed met hem 😄 Wanneer had je voor het laatst een wond omdat je iets doms deed? (ik heb een sneetje van een papier in mijn pink, net naast mijn nagel 😭) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 juli 2022 Delen Geplaatst: 22 juli 2022 Ik heb een soort bloed blaar wondje omdat ik een schuifje van een konijnenhok opendeed 😢😂 wanneer heb je voor het laatst gras geplukt? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 juli 2022 Delen Geplaatst: 22 juli 2022 Gisteravond, voor de groenteschotels. Wanneer heb je voor het laatst op een paard gezeten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 juli 2022 Delen Geplaatst: 22 juli 2022 Afgelopen week. wanneer heb je voor het laatst speelgoed gekocht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 juli 2022 Delen Geplaatst: 22 juli 2022 Ik heb vorig weekend een spel cadeau gedaan aan mijn nichtje, voor haar verjaardag. Iets met burrito's? Het was niet erg educatief verantwoord volgens mij, maar het stond op haar lijstje. Wanneer heb je voor het laatst een diploma gehaald? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 Geen flauw idee meer. Was dat burritospel toevallig trow trow burrito? Dat heb ik weleens gespeeld, erg leuk! Ik heb zelf de trow trow avocado variant. Wanneer heb je voor het laatst vitamine C geslikt? Ik zie het potje van de cavia's staan en ik doe weleens met ze mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 augustus 2022 Delen Geplaatst: 25 augustus 2022 Een paar weken geleden maar nu op het ogenblik niet. Wanneer heb jij voor het laatst - nu met de hitte - je huis goed schoongemaakt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 augustus 2022 Delen Geplaatst: 26 augustus 2022 Gisteren en eergisteren. Hoewel ik het wel in delen doe hoor, in één keer het hele huis lukt niet. Dat kost te veel energie. Wanneer heb je voor het laatst een plant gekocht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Geen idee, best lang alweer. Misschien al wel een jaar niet (en voor mijn doen is dat best lang om geen planten te kopen)! Wanneer heb je voor het laatst een kiwi gegeten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Meer dan 15 jaar geleden, ik ben allergisch voor kiwi's Wanneer heb je voor het laatste een serie gebinged? (en welke, ik heb tips nodig🙈🤣) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 Zou ik niet weten, ik kijk nooit series. Wanneer heb je voor het laatst een spel gespeeld (mens-erger-je-niet of zo, niet een forumspelletje 😅)? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 september 2022 Delen Geplaatst: 17 september 2022 stef stuntpiloot een paar weken geleden (of tellen computerspellen ook? Dan gisteravond). Wanneer heb je voor het laatst een wond gehad? En waarvan? (luna beet mij net in mijn hand 😥) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Computerspellen mochten eigenlijk ook 😅 Gelukkig lang genoeg geleden dat ik het me niet meer kan herinneren 😅 Wanneer heb je voor het laatst een cavia in het echt gezien, dus niet op een foto? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Een halfuurtje geleden wanneer heb je voor het laatst je telefoon laten vallen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Ik laat hem vaak op mijn bed liggen om op te laden, en dan valt 'ie er ook weleens af. Voor het laatst gisteravond volgens mij. Echt uit mijn handen vallen gebeurt eigenlijk nooit bij mij. Ik heb echt een hele creatieve bui vandaag: Wanneer heb je voor het laatst een olifant in het echt gezien, dus niet op een foto? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje91 Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Hiervoor moest ik even goed nadenken en middels foto's achterhalen wanneer dat exact was haha, maar het is gelukt! Dat was in juli 2019 in Beekse Bergen. Wanneer heb je voor het laatst een cadeau(tje) aan iemand gegeven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten