Ga naar inhoud

Forumspelletje - wanneer heb je voor het laatst.....?

Hildebrand en Poek
 Delen

Aanbevolen berichten

• 2 maanden later...
  • 4 maanden later...
  • 2 weken later...

Ik heb altijd veel thee gedronken. Ik heb nu bijna een week geen thee gedronken besef ik nu. Terwijl ik normaal gesproken bijna alleen maar thee drink...

Wanneer heb je voor het laatst keihard gegild en waarom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal ongetwijfeld geweest zijn toen er een enorme spin ergens in huis was, maar gelukkig is dat al wel eventjes geleden. En met enorm bedoel ik ook echt wel heeel groot hoor! Zelfs mijn man die niet bang is van spinnen, vind het formaat spin dat zo af en toe bij ons opduikt echt wel groot.

Wanneer heb je voor het laatst ijs gegeten?

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tellen de cat cubes? Dan vorig jaar. Vorig jaar heb ik ook wel nieuwe hokken "gekocht" maar dat was materiaal om zelf de hokken te bouwen 😉 

Wanneer heb je voor het laatst een dierentuin bezocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Annasbeestenbende zei:

Oooo dat is heel lang geleden, een jaar? Ik hou niet van frisdrank 😬

wanneer heb je voor het laatst in bad gezeten?

Hoe kun je nou niet van frisdrank houden? Er zijn zoveel verschillende soorten frisdrank, met of zonder prik, daar zit toch altijd wel wat tussen wat je lust? Ice tea en cola bijvoorbeeld, is niet met elkaar te vergelijken.

Als de douche ook telt, gisteren. Anders zou ik het niet weten... Een jaar of zo?

Wanneer heb je voor het laatst iets besteld en wat was dat dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .