Bunny_time Geplaatst: 16 juni 2021 Delen Geplaatst: 16 juni 2021 Gisteren, ik ging cadeautjes uitzoeken voor vriendinnen wanneer ben je voor het laatst op bezoek geweest? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 17 juni 2021 Delen Geplaatst: 17 juni 2021 Vorige week dinsdag. wanneer heb je voor het laatst voor een ziek dier gezorgd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 24 juni 2021 Delen Geplaatst: 24 juni 2021 (aangepast) Gisteren, mijn verzorgpony. Ze was niet echt ziek, maar de tandarts was dinsdag geweest en woensdag moest er vanalle naverzorging gebeuren. Wanneer heb je voor het laatst gejuicht? 24 juni 2021 aangepast door Punky punk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 juni 2021 Delen Geplaatst: 24 juni 2021 Vorige week zondag 😄 Wanneer heb je voor het laatst appelmoes gegeten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_time Geplaatst: 24 juni 2021 Delen Geplaatst: 24 juni 2021 Zondagavond bij mijn oma, mijn zusje houdt van haar appelmoes dus die staat altijd op het menu als wij komen 😊 wanneer heb je voor het laatst een tijdschrift gelezen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 26 juni 2021 Delen Geplaatst: 26 juni 2021 Vorige week, precies op de dag weet ik niet meer. Wanneer heb je voor het laatst een plant water gegeven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_time Geplaatst: 26 juni 2021 Delen Geplaatst: 26 juni 2021 Gisteren, nou ja een plant?..... tellen zaadjes ook? wanneer heb je voor het laatst een kamer in huis veranderd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 27 juni 2021 Delen Geplaatst: 27 juni 2021 Twee weken geleden ofzo. Ik heb die kamer niet helemaal veranderd maar wel een beetje. Wanneer heb je voor het laatst de konijnen gezien. Ope een foto telt ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 27 juni 2021 Delen Geplaatst: 27 juni 2021 Een seconde geleden, jouw profielfoto heeft konijnen 😉 Wanneer ben je voor het laatst naar de markt geweest? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Gisteren, in de avond. Wanneer heb je voor het laatst de krant gelezen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Een daadwerkelijke papieren krant? Of online? Als het om de papieren versie gaat december 2019 denk ik, op vakantie. Wanneer heb je voor het laatst taart gegeten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 9 hours ago zei Evee: Een daadwerkelijke papieren krant? Of online? Als het om de papieren versie gaat december 2019 denk ik, op vakantie. Wanneer heb je voor het laatst taart gegeten? Wat je wil. Papieren of online. De krant in het algemeen. Op 24 juni. Mijn broer was jarig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 26 juli 2021 Delen Geplaatst: 26 juli 2021 @Punky punk wat is je volgende vraag? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 26 juli 2021 Delen Geplaatst: 26 juli 2021 3 minuten geleden zei Kolino: @Punky punk wat is je volgende vraag? Oeps, sorry! Wanneer heb je voor het laatst iemand geknuffeld? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 juli 2021 Delen Geplaatst: 27 juli 2021 Vanochtend, mijn man. Wanneer heb je voor het laatst een nieuw sieraad gekocht, en wat was het? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 27 juli 2021 Delen Geplaatst: 27 juli 2021 Telt gekregen ook? Heb een kettinkje met een heel subtiel konijnenhangertje gekregen van mijn verloofde op de dag wat onze trouwdag had geweest als we het niet hadden uitgesteld door omstandigheden. Wanneer heb je voor het laatst een post-it briefje geschreven? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 juli 2021 Delen Geplaatst: 27 juli 2021 Vorige week, ik heb toen een post it op het raam bij de loods geplakt voor een bezorger. Wanneer heb je voor het laatst een kat op schoot gehad? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 27 juli 2021 Delen Geplaatst: 27 juli 2021 Gisterenavond, Moesha en ik kijken heel graag samen tv. 😁 Wanneer heb je voor het laatst een baby'tje in je armen gehad? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Wat is het stil hier! @Evee had een briljante tip om te promoveren naar keutelaar: meedoen met de spelletjes! Ga ik dus meteen doen! Dat is zeker al twee jaar geleden en dat was mijn achterachternichtje. Zo'n lieve mollige naar Zwitsal ruikende baby. Schattig! Wanneer ben je voor het laatst gestruikeld? Vallen mag ook 🙃 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Ik struikel regelmatig! Ik ben gisteren gestruikeld in de tuin, ik liep over metalen roosters waar beton over gestopt gaat worden en bleef hangen met mijn voet. Ik ben ontzettend klunzig. Wanneer heb je voor het laatst gezwommen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Dat moet vorig jaar zomer geweest zijn, dit jaar nog niet verder gekomen dan tot m'n knieën in de branding staan. Als er niet zoveel kwallen hadden gezeten had ik wel een duik genomen, denk ik. Wanneer heb je voor het laatst een scheet gelaten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 september 2021 Delen Geplaatst: 11 september 2021 Dat soort dingen vraag je toch niet💩 Wanneer heb je voor het laatst iemand geholpen die er om vroeg? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcov74 Geplaatst: 12 september 2021 Delen Geplaatst: 12 september 2021 Maand of 9 geleden met behang af krabben. En dagelijks de kleine dingen:) Wanneer ben je voor het laatst naar de Efteling geweest? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 september 2021 Delen Geplaatst: 13 september 2021 Ik ben nog nooit bij de Efteling geweest! wanneer heb je voor het laatst iets voor je dieren gekregen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 september 2021 Delen Geplaatst: 13 september 2021 Ik heb 2 weken geleden worteltjes voor de konijnen gekregen van een klant 😄 Wanneer ben je voor het laatst op vakantie geweest? (en waarheen?) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten