Ga naar inhoud

Forumspelletje - wanneer heb je voor het laatst.....?

Aanbevolen berichten

• Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik heb gisteren een enorme bestelling in de webshop gedaan. Sorry voor het zware tillen @Evee, maar nu kunnen wij weer even vooruit 😉   Ik was vroeger echt heel fanatiek met deze spelletjes,

Dan beantwoord ik ze gewoon  allebei 😛   Het laatste cadeau dat ik voor mezelf heb gekocht was een magnetron haha.    En ik ben in December afgestudeerd, dus bijna een jaar geleden

Poe haha, in 1994 ofzo? Ik kan mij niet herinneren ooit een dag overgeslagen te hebben sinds het bestaat. 😂 Komende vakantie waarschijnlijk wel weer. Zal wennen zijn!   Wanneer heb je voor

Net nog, gereden zonder gordel aan 🤐

Maar daar kwam ik pas achter toen ik thuis kwam en uit de auto stapte 😅 gelukkig maar dat ik nu weekend heb en ff kan uitslapen van die verschrikkelijke nachtdienst!

Wanneer heb je voor het laatst ruzie gehad met je familie?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het laatste konijn dat er bij is gekomen is Harold, maar volgens mij is dat inmiddels ook alweer 3 jaar geleden.  Hij is geadopteerd, komt uit dierenasiel schouwen-duiveland.

Wanneer heb jij voor het laatst komkommer gegeten?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .