Pablo&Lola Geplaatst: 20 januari 2021 Delen Geplaatst: 20 januari 2021 Dat weet ik echt niet meer. 🙈 Ergens in 2019? Wanneer heb je voor het laatst een taart/cake/koekjes gebakken en wat voor taart/cake/koekjes? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 20 januari 2021 Delen Geplaatst: 20 januari 2021 Vorige week, toen ik heb speculaas gebakken. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan wat echt niet door de beugel kan? En wat was dat dan 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Net nog, gereden zonder gordel aan 🤐 Maar daar kwam ik pas achter toen ik thuis kwam en uit de auto stapte 😅 gelukkig maar dat ik nu weekend heb en ff kan uitslapen van die verschrikkelijke nachtdienst! Wanneer heb je voor het laatst ruzie gehad met je familie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Oei, moeilijke vraag 😃😃 Ik denk over wiskunde....😆😆 ik had totaal geen zin om het te maken.... Wanneer ben jij voor het laatst een konijn wezen kopen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Het laatste konijn dat er bij is gekomen is Harold, maar volgens mij is dat inmiddels ook alweer 3 jaar geleden. Hij is geadopteerd, komt uit dierenasiel schouwen-duiveland. Wanneer heb jij voor het laatst komkommer gegeten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Vorige week, op een zelfgemaakte uitsmijter. Wanneer heb jij voor het laatst gedanst? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Helaas al weer meer dan een maand geleden, bij de laatste dansles voor de lockdown. Wanneer heb je voor het laatst de vloer gedweild? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 januari 2021 Delen Geplaatst: 24 januari 2021 Vorige week. Meestal doet mijn man dat trouwens, dus zo vaak dweil ik niet 😉 Wanneer heb je voor het laatst de wekker heel vroeg in de ochtend moeten zetten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 24 januari 2021 Delen Geplaatst: 24 januari 2021 Op 18 augustus 2020. Toen moest ik om 7 uur op Schiphol zijn. Wanneer heb je voor het laatst je favoriete outfit aangehad? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 24 januari 2021 Delen Geplaatst: 24 januari 2021 Zo'n 2 jaar geleden, nu kan ik die echt niet meer aan op meerdere vlakken. Wanneer heb je voor het laatst superlang uitgeslapen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 10 juni 2021 Delen Geplaatst: 10 juni 2021 Nooit, ik kan dat niet goed. Uitslapen. Maar te vroeg moet je me ook niet wekken, dan krijg je een zeer chagrijnige tante! 😂 Wanneer heb je voor het laatst op de klok gekeken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 juni 2021 Delen Geplaatst: 10 juni 2021 Nu net, dat deed ik automatisch toen ik dit bericht las! Wanneer heb je voor het laatst een plant gekocht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 10 juni 2021 Delen Geplaatst: 10 juni 2021 1 maand geleden, 2 pannekoekenplant stekjes. wanneer heb je voor het laatst iets voor je konijnen gekocht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 11 juni 2021 Delen Geplaatst: 11 juni 2021 mijn vader gisteren nog, een nieuwe ren! Wanneer heb je voor het laatst een groot feestje bijgewoond/gehouden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 juni 2021 Delen Geplaatst: 11 juni 2021 Ik denk dat dat tijdens onze vakantie was, december 2019/januari 2020. Lijkt alweer zo lang geleden. Wanneer ben je voor het laatst naar een attractie (pretpark / museum enz) geweest? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 11 juni 2021 Delen Geplaatst: 11 juni 2021 Vorige week vrijdag, heerlijk om weer naar de Efteling te kunnen, dat had ik echt gemist! Gewoon lekker door het sprookjesbos lopen en genieten van de sfeer. Wanneer heb je voor het laatst een taart gebakken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 14 juni 2021 Delen Geplaatst: 14 juni 2021 Vorige week zaterdag, als verjaardagscadeau voor mijn meter. Wanneer heb je voor het laatst een knuffel aan iemand gegeven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_time Geplaatst: 15 juni 2021 Delen Geplaatst: 15 juni 2021 Daarnet nog aan mijn moeder Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_time Geplaatst: 15 juni 2021 Delen Geplaatst: 15 juni 2021 Wanneer ben je voor het laatst op vakantie geweest Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny Rosalie Geplaatst: 15 juni 2021 Delen Geplaatst: 15 juni 2021 De zomer 2019 Wanneer heb je voor het laatst gezwommen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 juni 2021 Delen Geplaatst: 15 juni 2021 Afgelopen zondag, in zee. Wat best nog fris was. Wanneer heb je voor het laatst koffie gedronken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_time Geplaatst: 15 juni 2021 Delen Geplaatst: 15 juni 2021 Nooit ik drink nog geen koffie wanneer heb je voor het laatst je telefoon aan de lader gelegd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny Rosalie Geplaatst: 16 juni 2021 Delen Geplaatst: 16 juni 2021 Vanochtend Wanneer heb je vor het laatst gefiets? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_time Geplaatst: 16 juni 2021 Delen Geplaatst: 16 juni 2021 Maandag ik ging terug naar huis wanneer heb je voor het laatst je lievelingsoutfit aangehad? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 16 juni 2021 Delen Geplaatst: 16 juni 2021 Een paar weken geleden, toen het nog ‘koud’ was. Wanneer heb je voor het laatst een aankoop gedaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten