Ga naar inhoud

Forumspelletje - wanneer heb je voor het laatst.....?

Aanbevolen berichten

• Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik heb gisteren een enorme bestelling in de webshop gedaan. Sorry voor het zware tillen @Evee, maar nu kunnen wij weer even vooruit 😉   Ik was vroeger echt heel fanatiek met deze spelletjes,

Dan beantwoord ik ze gewoon  allebei 😛   Het laatste cadeau dat ik voor mezelf heb gekocht was een magnetron haha.    En ik ben in December afgestudeerd, dus bijna een jaar geleden

Poe haha, in 1994 ofzo? Ik kan mij niet herinneren ooit een dag overgeslagen te hebben sinds het bestaat. 😂 Komende vakantie waarschijnlijk wel weer. Zal wennen zijn!   Wanneer heb je voor

• 2 weken later...

Dat is op vakantie geweest vorige winter, in Zuid-Amerika. De laatste zal in januari in Chili, San Pedro de Atacama zijn geweest, het meteorieten museum 😄 

Wanneer heb je voor het laatst op het strand gezeten?

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 maanden later...

Vorig jaar denk ik? Ik deed dat alleen als ik ziek was, en de laatste keer was januari. Toen hadden we ook nog een bad, haha.

Wanneer heb je voor het laatst iets heel erg ongezonds gegeten? (En wat?)

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Evee:

Gisteren, spruitjes 🤣

Spruitjes zijn toch niet ongezond? 😅

Een paar weken geleden heb ik enkellaarsjes gekocht, maar ze zaten helaas veel te groot, dus ik heb ze teruggestuurd. 

Wanneer heb je voor het laatst een nacht doorgehaald? 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ohh ik las gezond 😂 Ik was nog niet wakker denk ik! Het laatst iets heel ergs ongezonds was zaterdag, toen heb ik een grote chocolade muffin met chocolate chips er in op omdat mijn man jarig was 😂 

Een nacht doorgehaald? Dat zou ik echt niet weten. Ik heb wel nachten met weinig slaap gehad, zaterdag op zondag nog, toen heb ik maar 2 uur geslapen. 

Wanneer heb jij voor het laatst een feestje gegeven?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .