happy211 Geplaatst: 9 december 2019 Delen Geplaatst: 9 december 2019 Dat is al wel een paar maanden geleden. Maar ik ga meestal ook alleen shoppen met een missie, en kom dan niet zo snel thuis met iets waar ik niet naar op zoek was 😂 Wanneer heb je voor het laatst rubberlaarzen aangehad? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 9 december 2019 Delen Geplaatst: 9 december 2019 In juni tijdens het schaapscheerdersfeest. Wanneer heb je voor het laatst geknutseld gewoon omdat het kan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 10 december 2019 Delen Geplaatst: 10 december 2019 Het is wel lang geleden, maar binnenkort zal ik wel heel veel gaan knutselen voor de decoratie voor de bruiloft haha Wanneer heb je voor het laatst je planten water gegeven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 10 december 2019 Delen Geplaatst: 10 december 2019 Van het weekend. Ik heb maar drie levende planten die ik hoef te onderhouden, waarvan één cactus, de rest is nep, lekker makkelijk, haha. Wanneer heb je voor het laatst geschaatst? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 10 december 2019 Delen Geplaatst: 10 december 2019 24 minuten geleden zei Pablo&Lola: Van het weekend. Ik heb maar drie levende planten die ik hoef te onderhouden, waarvan één cactus, de rest is nep, lekker makkelijk, haha. Wanneer heb je voor het laatst geschaatst? Eergisteren. Ik werk op een ijsbaan dus ja Wanneer heb je voor het laatst iets gebakken in de oven?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sidje Geplaatst: 17 januari 2020 Delen Geplaatst: 17 januari 2020 Op 10-12-2019 at 09:04 zei Hallo Hoi: Eergisteren. Ik werk op een ijsbaan dus ja Wanneer heb je voor het laatst iets gebakken in de oven?? Vandaag nog. Sinaasappel cake. We bakken sowieso erg vaak Wanneer heb je voor het laatst een hele rare vraag gehad? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 17 januari 2020 Delen Geplaatst: 17 januari 2020 3 uur geleden zei Sidje: Vandaag nog. Sinaasappel cake. We bakken sowieso erg vaak Wanneer heb je voor het laatst een hele rare vraag gehad? Vandaag, maar die kan ik helaas niet online zetten. (voor de hele nieuwsgierige mensen onder ons, een pb'tje sturen mag, kan er zelf namelijk ook nooit tegen als mensen dit zeggen) Wanneer heb je voor het laatst liefdesverdriet gehad? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 januari 2020 Delen Geplaatst: 17 januari 2020 12 jaar geleden. Volgende week 11 jaar samen met mijn man 🙂 Wanneer heb je voor het laatst een avondje gestapt? (cafe of discotheek bezocht) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kusjoyce_x Geplaatst: 31 maart 2020 Delen Geplaatst: 31 maart 2020 7 maart, lijkt al zo lang geleden... Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan? (ik hoop dat deze niet al geweest is) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 1 april 2020 Delen Geplaatst: 1 april 2020 Vorig jaar voor het eerst een huis gekocht en verbouwd en daarna verloofd en begonnen met een bruiloft te plannen, dus dit jaar zat vol met eerste keren Wanneer heb je voor het laatst bij iemand gelogeerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 april 2020 Delen Geplaatst: 1 april 2020 Dat is 1,5 jaar geleden alweer denk ik, na een avondje stappen bij vrienden blijven slapen 🙂 Ik neem aan dat vakanties niet mee tellen, dat is niet echt logeren vind ik. Wanneer heb je voor het laatst muziek geluisterd, en naar wat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 juli 2020 Delen Geplaatst: 2 juli 2020 Zal ik mijn eigen vraag beantwoorden haha? Ik heb de radio aanstaan en "Britney Spears - hit me baby one more time" is op het moment 😂 Wanneer heb je voor het laatst jouw kledingkast opgeruimd (uitgezocht)? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 2 juli 2020 Delen Geplaatst: 2 juli 2020 Tijdens het verhuizen vorig jaar had ik een aantal dingen in een koffer gestopt en nooit de moeite genomen om die leeg te ruimen. We wonen er nu een jaar, en ik dacht, als ik ze al die tijd niet nodig gehad heb, dan zal dat ook niet meer veranderen. Dus heb nog wat andere spullen erbij gepakt en alles naar het leger des heils gebracht. Wanneer heb je voor het laatst een boterham met kaas gegeten? (Had geen inspiratie, dus raad eens wat ik nu aan het doen ben haha😅) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 juli 2020 Delen Geplaatst: 2 juli 2020 Ik zou het werkelijk niet weten. Een jaar of 7 geleden? Misschien nog langer? Wanneer heb je voor het laatst in zee gezwommen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 28 augustus 2020 Delen Geplaatst: 28 augustus 2020 Ehhh, tijdens een nieuwjaarsduik een paar jaar geleden. Wanneer heb je voor het laatst gestijldanst? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 29 augustus 2020 Delen Geplaatst: 29 augustus 2020 Normaal doe ik het elke week, maar afgelopen week had ik andere plannen, dus hebben we de les afgezegd. Dinsdag gaan we weer. Wanneer heb je voor het laatst een kop thee gedronken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 29 augustus 2020 Delen Geplaatst: 29 augustus 2020 Een uurtje geleden, en een nieuwe staat alweer te pruttelen 🙂 Wanneer heb je voor het laatst een knuffel gehad van je partner? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 31 augustus 2020 Delen Geplaatst: 31 augustus 2020 Ehh, vanochtend denk ik, of vanmiddag. Wanneer heb je voor het laatst vreselijk gelachen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 september 2020 Delen Geplaatst: 1 september 2020 Vorige week. Echt tot tranen in mijn ogen. Om een fail-filmpje waarbij kinderen op zo een soort wipe-out baan zaten, de broer zeg maar op de zwiepende balk sprong, maar hem daardoor extra hard vol tegen z'n zusje aan lanceerde, die vervolgens zelf gelanceerd werd 🤣 Wanneer heb je voor het laatst badkleding gekocht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 3 september 2020 Delen Geplaatst: 3 september 2020 Een maand geleden. Het werd wel weer eens tijd nadat sommige onderdelen wat gegroeid waren 😉 Wanneer heb je voor het laatst in een hotel geslapen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 september 2020 Delen Geplaatst: 3 september 2020 Afgelopen Januari, tijdens onze vakantie naar Zuid-Amerika en antarctica. Het laatste hotel was in Santiago, Chili. Wanneer heb je voor het laatst koffie gedronken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 3 september 2020 Delen Geplaatst: 3 september 2020 Gisteren. Bij de beste koffietent in Canada, namelijk Tim Hortons. En ik ben helemaal geen koffiedrinker, haha. Wanneer heb je voor het laatst iets heel erg out of the box gedaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 11 september 2020 Delen Geplaatst: 11 september 2020 Niet dat ik me kan herinneren geloof ik?😬 Wanneer heb je voor het laatst een cd, en dan echt een cd, niet een album op Spotify, opgezet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 12 september 2020 Delen Geplaatst: 12 september 2020 Ik heb een cd-speler in de auto, voor als ik de reclame op de radio beu ben. Dus zet elke week wel even de cd aan. Op dit moment heb ik een oudere cd van Taylor Swift erin zitten. Wanneer heb je voor het laatst de planten water gegeven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Francisca Geplaatst: 12 september 2020 Delen Geplaatst: 12 september 2020 Gisteren! Sommige hadden heel erg dorst. Wanneer heb je voor het laatst een kaartje verstuurd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten