Evee Geplaatst: 12 november 2019 Delen Geplaatst: 12 november 2019 Mijn baas vind alles goed, dus ik hoef niets stiekem te doen 🤣 Dat is het voordeel van eigen baas zijn. Hoewel het ook wel een valkuil is hoor, uiteindelijk moet het werk toch gebeuren. Wanneer heb jij voor het laatst een fietsband geplakt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nikki15 Geplaatst: 12 november 2019 Delen Geplaatst: 12 november 2019 Eigenlijk nooit. Hihi :) wanneer heb je voor het laatst je huisdier aandacht gegeven? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 13 november 2019 Delen Geplaatst: 13 november 2019 Als mijn paarden onder 'huisdieren' vallen, net nog met het hooi voeren. Zo niet, dan waren het de konijnen gisteravond. Was de schappen op hun kamer aan het indelen en ze weten dat de zak hooi, hun eten, hun kruiden en wat lekkers tussendoor, ook van die plank komt... Dus ze stonden aan mijn voeten te dansen. Ze hebben niets gehad, het is niet elke keer feest 😄 Maar ik ben wel even bij ze gaan zitten. Aangezien muziek luisteren tegenwoordig vooral via YouTube/Spotify/(internet)radio gaat... Wanneer heb je voor het laatst een cd geluisterd en welke was dat? (Om meteen antwoord te geven: Ik heb de cd van The Greatest Showman in de auto, dus vorige week nog!) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 november 2019 Delen Geplaatst: 13 november 2019 Mijn ouders zijn flink aan het opruimen dus af en toe komt er een tas of doos met spullen uit mijn jeugd deze kant op. De laatste cd die ik geluisterd heb was er dus één uit mijn jeugd haha, zelf gebrand met nummers uit die tijd. Ik kreeg ook nog cassettebandjes, maar heb geen cassettespeler meer om die op af te luisteren. Zelf opgenomen van de radio vroeger 🤣 Wanneer heb je voor het laatst in een restaurant gegeten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Knienke84 Geplaatst: 13 november 2019 Delen Geplaatst: 13 november 2019 25 oktober bij een Italiaan in Keulen voorafgaand aan een concert van The Struts. Wanneer heb je voor het laatst een (aflevering van een) serie gekeken en welke? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 november 2019 Delen Geplaatst: 13 november 2019 Gisteravond tijdens het eten hebben we een aflevering van the big bang theorie gekeken. Wanneer ben jij voor het laatst door en door nat geregend? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hildebrand en Poek Geplaatst: 13 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2019 Op dierendag, ik had veel toesten op school, had een flinke verkoudheid ook nog. Dus toen was ik zeker wel een aantal dagen heel ziek 🙂 wanneer ben je voor het laatst ziek geweest? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renske34 Geplaatst: 13 november 2019 Delen Geplaatst: 13 november 2019 Nu, ik ben verkouden. Verder ben ik nooit echt ziek (gelukkig!) Wanneer heb je voor het laatst geschommeld? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 november 2019 Delen Geplaatst: 13 november 2019 Dat was in de herfstvakantie, met mijn nichtjes! Wanneer heb je voor het laatst een diploma behaald? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nikki15 Geplaatst: 13 november 2019 Delen Geplaatst: 13 november 2019 een officiële diploma zou wel mijn Zwemdiploma zijn, maar op school kreeg je ook altijd een verkeersdiploma ofzo wanneer heb je voor het laatst iets nieuws gekocht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hildebrand en Poek Geplaatst: 13 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2019 Een week geleden, nieuwe broeken😂 wanneer heb je voor het laatst iets liefs gedaan voor je vader of moeder? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FishStick007 Geplaatst: 13 november 2019 Delen Geplaatst: 13 november 2019 Vorig weekend bosje bloemen gekocht voor ze. Wanneer heb je voor 't laatst gepiekerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 14 november 2019 Delen Geplaatst: 14 november 2019 Blij met deze vraag, dat is eigenlijk al wel lang, een paar maanden geleden voor de verbouwing/verhuis. Wanneer ben je voor het laatst naar Ikea geweest? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 14 november 2019 Delen Geplaatst: 14 november 2019 Gisteren Wat is 1 van jou favoriete maaltijden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 november 2019 Delen Geplaatst: 15 november 2019 Ik realiseer mij nu dat ik niet echt een favoriete maaltijd heb haha. Ik ben wel fan van italiaans eten, met name van pasta's, maar niet specifiek één bepaalde soort. Hoewel een lekkere thaise of indiaase curry ook niet verkeerd is 🙂 Ik zal er eens over nadenken wat mijn favoriet is. Wanneer heb je voor het laatst een (forum)meeting bezocht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 17 november 2019 Delen Geplaatst: 17 november 2019 Gisteren nog! 😛 En het was ontzettend gezellig 🙂 Wanneer heb je voor het laatst een Sinterklaasliedje gezongen en je schoen gezet? 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 17 november 2019 Delen Geplaatst: 17 november 2019 Hmmm, paar jaar terug toen mijn ouders nog in NL woonden. Als ik zong en mn schoen zetten met een wortel voor het paard kreeg ik een cadeautje. Wanneer heb je voor het laatst een koppeling gehad met je eigen konijnen? Ik ben er nu met 1 bezig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 17 november 2019 Delen Geplaatst: 17 november 2019 Afgelopen september. Nadat Whoopy onverwacht zijn meisje was verloren is hij op date geweest met Mo. Een echte koppeling is het nauwelijks te noemen want het was nogal snel dikke mik 💕 @MichelleloveElmo succes, hopelijk wordt jou stel net zo gezellig! ☺️ wanneer heb je voor het laatst een cadeautje gekocht voor iemand? (ik ga morgen voor iemand van jullie! 😉) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 17 november 2019 Delen Geplaatst: 17 november 2019 Geldt een dier ook als iemand? In dat geval was het iets voor de honden van mijn schoonmoeder en mijn ouders. Moet het echt een persoon zijn, was dat afgelopen woensdag voor mijn lootje van Secret Santa. Wanneer is jouw laatste huisdier bij je gekomen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 17 november 2019 Delen Geplaatst: 17 november 2019 Tuurlijk tellen dieren mee! Eind september m’n bonus kitten Kayla opgehaald (samen met haar twee zusjes die bij m’n moeder zijn gaan wonen en haar broertje die bij m’n neefje is gaan wonen) Wanneer heb je voor het laatst kinderen voor kinderen geluisterd? (ik zag het van de week voor bijkomen op tv en dacht, das lang geleden ben dus benieuwd hoe dat voor jullie is 😄) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 17 november 2019 Delen Geplaatst: 17 november 2019 Ook van de week, haha. Was het niet KvK 40 dat op tv was? Ik geloof dat ik het vanaf Kinderen voor Kinderen 18 altijd op tv keek en opnam met de videorecorder. En de liedjes werden natuurlijk standaard gedraaid als we op vakantie gingen.😄 Om in het jeugdsentiment te blijven: Wanneer heb je voor het laatst Bassie & Adriaan gekeken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 november 2019 Delen Geplaatst: 17 november 2019 Ohh van de zomer heb ik de Spaanse les opgezocht van Bassie en Adriaan en gekeken 😂 Wanneer heb je voor het laatst iets van eten laten aanbranden? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 18 november 2019 Delen Geplaatst: 18 november 2019 Zaterdagavond wel bijna de witte bonen in tomatensaus laten aanbranden. Gelukkig kwam ik er net op tijd bij en kon ik ze nog redden (wel wat aan de bode geplakt, maar niet echt aangebrand). Wanneer heb je voor het laatst chique/gala kleding aangehad? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 29 november 2019 Delen Geplaatst: 29 november 2019 Een week of 2 geleden heb ik kleding gepast voor mee op vakantie, dus ook mijn nette outfits 🙂 Wanneer heb je voor het laatst een kerstfilm gekeken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 7 december 2019 Delen Geplaatst: 7 december 2019 Sinds 1 december elke dag, haha. Alleen 5 en 6 december moest ik het overslaan ivm pakjesavond, maar vandaag gaan we daar fijn mee door. Als alternatief voor Kensington. Waar ik nog steeds giga van baal. Maar goed. Wanneer heb je voor het laatst een cadeautje voor iemand anders gekocht zonder speciale reden (zoals verjaardag, Kerst, Sinterklaas), maar echt oprecht en zomaar omdat dat bij diegene past? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten