Ga naar inhoud

Forumspelletje - wanneer heb je voor het laatst.....?

Hildebrand en Poek
 Delen

Aanbevolen berichten

Afgelopen zomer.

Samen met het zoontje van een goede vriend. Voor mezelf vind ik het altijd best een gedoe maar met kinderen is het altijd erg leuk om te doen (ondanks het geklieder, ik bakte vroeger wel pannenkoeken met m’n neefje en heb het beslag eens van het plafond moeten halen 😂).

Wanneer ben je voor het laatst bij de dierentuin geweest? (Waar en met wie 🙃)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat valt hier wel mee, ze leven niet in huis maar buiten in volieres. Alles wat daar in staat is of knaag-proof of mag juist aan geknaagd worden. Het laatste wat ik weggegooid heb was een laatste restant van een esve wilgentunnel afgelopen zaterdag. 🙂 

Wanneer heb je voor het laatst naar kerstmuziek geluisterd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Evee:

Wanneer heb je voor het laatst naar kerstmuziek geluisterd? 

Net nog, het kwam voorbij bij een registratie van Last Night of the Proms waar ik op Youtube naar luisterde, het was "Last Christmas, I gave you my heart....." van Wham. Hartstikke leuk met zo'n klassiek orkest er achter.

Wanneer heb jij voor het laatst een "lastig" dreinend/huilend kindje (van jezelf of een ander) in de supermarkt weer kunnen laten lachen, zodat de sfeer gelijk verbeterde? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, nooit.

ik bemoei me gewoon niet met mensen die ik niet ken (miss komt dat deels ook omdat ik een beetje verlegen ben...) ik heb zelf geen kinderen, ben nog maar 18 dus ja🙃 ik werk wel in de Albert Heijn dus heb wel veel ermee te maken.

en om eerlijk te zijn, ik hou er niet zo van kinderen en wil ze later ook niet.

wanneer heb je voor het laatst een nieuwe telefoon gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doorgehaald in "gefeest" of in "niet geslapen"?

Niet geslapen toen een maand geleden ons kind aangereden was en in het ziekenhuis moest overnachten....erbij gezeten en geen oog dicht gedaan, bij elk snurkje of zuchtje schrok ik me een ongeluk. Verpleging kwam elk uur even kijken naar hem. Arts ook nog twee keer. Volgende morgen wordt hij wakker, vrolijke toet: "heb ik blauwe plekken, mag ik kijken, alles doet zeer, wanneer gaan we naar huis?"

Wanneer heb je voor het laatst uit frustratie heel veel van iets niet zo gezonds op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet echt een frustratie-eter, dus nooit. Ik snoep eigenlijk alleen veel als ik ongesteld ben. Meestal heb ik ook niet veel ongezonde dingen in huis om van te snoepen, behalve fruit en nootjes. Dat helpt goed maat te houden. Behalve dan die paar dagen per maand.  De laatste keer is er wel een flinke zak pepernoten doorheen gegaan 😲

Jeetje, wat een verhaal van jullie kind. Gelukkig dat alles goed is gekomen!

Wanneer heb je voor het laatst schoenen gekocht? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaterdag 2 november, naar Breda. Eerder dit jaar ben ik ook naar Amsterdam gegaan met de trein. Daarvoor had ik sinds mijn studententijd niet meer in een trein gezeten. Moest helemaal uitzoeken hoe dat tegenwoordig werkt met poortjes en kaartjes 😂  Ik heb ook geen ov chip kaart, dus het was even uitzoeken hoe alles dan werkt. 

Wanneer heb je voor het laatst hardop meegezongen met een liedje, en met welk liedje was dat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren in de auto, al was het meer half mee-neuriën dan echt meezingen haha. Het was met een nummer op de radio, best bekend want ik heb het vaker gehoord, maar zou geen titel of artiest weten. 

Wanneer heb je voor het laatst (stiekem) onder werktijd iets voor jezelf gedaan? (Voor mij is dat nu op bunnybunch kijken 😜)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .