Renske34 Geplaatst: 9 november 2019 Delen Geplaatst: 9 november 2019 Ik lees nooit in mijn vrije tijd een boek. Mijn laatste boek wat ik gelezen heb, was voor mijn opleiding en dit was ongeveer drie weken geleden. Daarna snel weer weggelegd 🤔 Wanneer heb je voor het laatst een dag geen internet gehad/gebruikt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 november 2019 Delen Geplaatst: 9 november 2019 Poe haha, in 1994 ofzo? Ik kan mij niet herinneren ooit een dag overgeslagen te hebben sinds het bestaat. 😂 Komende vakantie waarschijnlijk wel weer. Zal wennen zijn! Wanneer heb je voor het laatst iets gewonnen, en wat? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renske34 Geplaatst: 10 november 2019 Delen Geplaatst: 10 november 2019 Ik win echt nooit wat, maar ik doe ook nooit ergens aan mee. Hoewel, tellen medailles van hardloopwedstrijden mee? Dan was het afgelopen juni! Wanneer heb je voor het laatst pannenkoeken gebakken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 10 november 2019 Delen Geplaatst: 10 november 2019 Afgelopen zomer. Samen met het zoontje van een goede vriend. Voor mezelf vind ik het altijd best een gedoe maar met kinderen is het altijd erg leuk om te doen (ondanks het geklieder, ik bakte vroeger wel pannenkoeken met m’n neefje en heb het beslag eens van het plafond moeten halen 😂). Wanneer ben je voor het laatst bij de dierentuin geweest? (Waar en met wie 🙃) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LilyMarshall Geplaatst: 10 november 2019 Delen Geplaatst: 10 november 2019 2e pinksterdag met mn schoonfamilie naar de Apenheul. 1 van de weinige parken waar ik me redelijk oké bij voel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renske34 Geplaatst: 10 november 2019 Delen Geplaatst: 10 november 2019 1 uur geleden zei LilyMarshall: 2e pinksterdag met mn schoonfamilie naar de Apenheul. 1 van de weinige parken waar ik me redelijk oké bij voel. Nu nog een nieuwe vraag 😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LilyMarshall Geplaatst: 10 november 2019 Delen Geplaatst: 10 november 2019 Ohja! Nieuwe vraag: Wanneer heb je voor het laatst vrijwilligerswerk gedaan? 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 10 november 2019 Delen Geplaatst: 10 november 2019 Vorig jaar. Bij emiclaer on ice. Super leuk. Was toen 13 ben nu 14 en ga het zeker weer doen. Je krijgt gratis eten en mag altijd gratis schaatsen, hebt leuke collega's en het is altijd super gezellig. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 10 november 2019 Delen Geplaatst: 10 november 2019 Wanneer heb je voor het laatst gewandeld gewoon omdat het kon? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 10 november 2019 Delen Geplaatst: 10 november 2019 Ik vrees in september (?) toen de hei zo mooi in de bloei stond! En dat vind ik veeeel te lang geleden. Wanneer heb je voor het laatst een verblijf (of schuilhuisje/doos etc.) voor je konijnen geknutseld? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 november 2019 Delen Geplaatst: 10 november 2019 Dit voorjaar, nieuwe schuilhokken voor in de nieuwe rennen 🙂 Wanneer ben jij voor het laatst bij de tandarts geweest? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 10 november 2019 Delen Geplaatst: 10 november 2019 3 uur geleden zei Evee: Dit voorjaar, nieuwe schuilhokken voor in de nieuwe rennen 🙂 Wanneer ben jij voor het laatst bij de tandarts geweest? Maand of twee terug.. 3 x in twee weken🙄 Wanneer heb je voor t laatst iets creatiefs gedaan en zoja, wat heb je dan gemaakt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 11 november 2019 Delen Geplaatst: 11 november 2019 Ik denk ongeveer 1 a 2 maanden terug. Kerstkaarten😂 ik was er vroeg bij Wanneer heb je voor het laatst iets weg moeten gooien door het toedoen van je konijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 november 2019 Delen Geplaatst: 11 november 2019 Dat valt hier wel mee, ze leven niet in huis maar buiten in volieres. Alles wat daar in staat is of knaag-proof of mag juist aan geknaagd worden. Het laatste wat ik weggegooid heb was een laatste restant van een esve wilgentunnel afgelopen zaterdag. 🙂 Wanneer heb je voor het laatst naar kerstmuziek geluisterd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 11 november 2019 Delen Geplaatst: 11 november 2019 24 minuten geleden zei Evee: Wanneer heb je voor het laatst naar kerstmuziek geluisterd? Net nog, het kwam voorbij bij een registratie van Last Night of the Proms waar ik op Youtube naar luisterde, het was "Last Christmas, I gave you my heart....." van Wham. Hartstikke leuk met zo'n klassiek orkest er achter. Wanneer heb jij voor het laatst een "lastig" dreinend/huilend kindje (van jezelf of een ander) in de supermarkt weer kunnen laten lachen, zodat de sfeer gelijk verbeterde? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hildebrand en Poek Geplaatst: 11 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2019 Haha, nooit. ik bemoei me gewoon niet met mensen die ik niet ken (miss komt dat deels ook omdat ik een beetje verlegen ben...) ik heb zelf geen kinderen, ben nog maar 18 dus ja🙃 ik werk wel in de Albert Heijn dus heb wel veel ermee te maken. en om eerlijk te zijn, ik hou er niet zo van kinderen en wil ze later ook niet. wanneer heb je voor het laatst een nieuwe telefoon gekocht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floppyears Geplaatst: 11 november 2019 Delen Geplaatst: 11 november 2019 Vorig jaar, nou ja voor mij is hij nieuw, maar hij is tweedehands. Wanneer heb je voor het laatst een nacht doorgehaald? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 11 november 2019 Delen Geplaatst: 11 november 2019 Doorgehaald in "gefeest" of in "niet geslapen"? Niet geslapen toen een maand geleden ons kind aangereden was en in het ziekenhuis moest overnachten....erbij gezeten en geen oog dicht gedaan, bij elk snurkje of zuchtje schrok ik me een ongeluk. Verpleging kwam elk uur even kijken naar hem. Arts ook nog twee keer. Volgende morgen wordt hij wakker, vrolijke toet: "heb ik blauwe plekken, mag ik kijken, alles doet zeer, wanneer gaan we naar huis?" Wanneer heb je voor het laatst uit frustratie heel veel van iets niet zo gezonds op? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 november 2019 Delen Geplaatst: 11 november 2019 Ik ben niet echt een frustratie-eter, dus nooit. Ik snoep eigenlijk alleen veel als ik ongesteld ben. Meestal heb ik ook niet veel ongezonde dingen in huis om van te snoepen, behalve fruit en nootjes. Dat helpt goed maat te houden. Behalve dan die paar dagen per maand. De laatste keer is er wel een flinke zak pepernoten doorheen gegaan 😲. Jeetje, wat een verhaal van jullie kind. Gelukkig dat alles goed is gekomen! Wanneer heb je voor het laatst schoenen gekocht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hildebrand en Poek Geplaatst: 12 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2019 Een maandje geleden, in de stad wanneer heb je voor het laatst een onvoldoende gehaald op een toets? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 november 2019 Delen Geplaatst: 12 november 2019 Dat was voor het vak stadssociologie, op het hbo. In 2002 ofzo? haha Hij is mij in ieder geval bijgebleven, het was een 3.2! Wanneer heb je voor het laatst gezwommen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 12 november 2019 Delen Geplaatst: 12 november 2019 Van de zomer, in een groot stuwmeer in Frankrijk waar ook vissen en waterslangen in zwommen. Niet heel prettig, haha. Wanneer heb je voor het laatst iets gegeten wat je nog nooit eerder had gegeten en wat was het? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hildebrand en Poek Geplaatst: 12 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2019 Vorige zomervakantie, ik was op Bonaire en had geit gegeten. Was heel lekker! en daar had ik ook nog eens ‘Lionfish’ burgers gegeten. wanneer heb je voor het laatst met de trein gereist? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 november 2019 Delen Geplaatst: 12 november 2019 Zaterdag 2 november, naar Breda. Eerder dit jaar ben ik ook naar Amsterdam gegaan met de trein. Daarvoor had ik sinds mijn studententijd niet meer in een trein gezeten. Moest helemaal uitzoeken hoe dat tegenwoordig werkt met poortjes en kaartjes 😂 Ik heb ook geen ov chip kaart, dus het was even uitzoeken hoe alles dan werkt. Wanneer heb je voor het laatst hardop meegezongen met een liedje, en met welk liedje was dat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 12 november 2019 Delen Geplaatst: 12 november 2019 Gisteren in de auto, al was het meer half mee-neuriën dan echt meezingen haha. Het was met een nummer op de radio, best bekend want ik heb het vaker gehoord, maar zou geen titel of artiest weten. Wanneer heb je voor het laatst (stiekem) onder werktijd iets voor jezelf gedaan? (Voor mij is dat nu op bunnybunch kijken 😜) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten