Okki Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Geen idee, zelfs voor kerst ging ik niet over de 100 euro heen. Wanneer heb je voor het laatst vogelvoer voor de buitenvogels gestrooid/opgehangen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Veertien dagen geleden nieuwe vetbollen opgehangen. Wanneer ben je voor het laatst boos geweest? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari Dat kan ik me niet herinneren. Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari Dat is al even geleden. Kan het me even niet herinneren. Ik weet wel na het verdwijnen van ons vorige koppel ik inwendig huilde. Ik had het beter geaccepteerd als ik ze in had moeten laten slapen. Dit niet. Wanneer heb je voor het laatst een nieuw konijn geadopteerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari 20 december 2021, onze Merien. Wanneer heb je voor het laatst een goede vriend of vriendin op visite gehad? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari Vorige week maandagavond. Wanneer heb je voor het laatst popcorn gegeten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari Nooit. Weleens heel vroeger geproefd. Ik eet ook geen rijstwafels. Net tempex. Ik zou het wel eten als het moest maar je doet me er geen plezier mee. Rijstwafels alias tempex. 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Wat is de volgende vraag? 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari 1 uur geleden, Evee zei: Wat is de volgende vraag? Wanneer heb je voor het laatst rijstwafels alias tempex gegeten? (Dat was als de volgende vraag bedoeld) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Ah. In het vliegtuig. Ik had een vegan maaltijd gedaan, en bij elke maaltijd en snack kreeg ik rijstwafels. En ik ben helemaal geen fan van rijstwafels. Voor een keer niet erg, maar als je ze tijdens een lange vlucht 4x aangeboden krijgt ben je ze wel beu 😂 Wanneer heb je voor het laatst de diepvries schoongemaakt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Zó lang geleden dat het waarschijnlijk wel weer nodig is...😅 Wanneer heb je voor het laatst een kamerplant gekocht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari 12 uren geleden, Evee zei: Wanneer heb je voor het laatst de diepvries schoongemaakt? Ik de laatste keer dat het vroor. Ergens in december. Was na anderhalf jaar wel nodig. Een week na kerst toen waren de kerststerren in de aanbieding: vier stuks: twee rode en twee witte kerststerren gekocht. Wanneer heb je voor het laatst een bijdrage voor een jubilerende collega moeten maken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Nog nooit. Wanneer heb je voor het laatst een kortingsbon gebruikt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Veertien dagen geleden een kortingsbon om de auto goedkoper te wassen bij een wasstation. Wanneer heb je voor het laatst je fiets schoongemaakt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari In de week na 20 november 2022. Toen heb ik namelijk een tweedehands postbike gekocht voor mijn werk en in de week daarna die fiets en mijn gewone fiets gepoetst. Wanneer heb je voor het laatst keihard meegezongen met een liedje/song/nummer? En welk nummer dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Ja wel gezongen maar niet keihard. Wanneer heb je voor het laatst postzegels gekocht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Nog nooit in mijn leven gedaan🤣 Wanneer heb je voor het laatst een programma gekeken op de tijd dat het uitgezonden werd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Gisteravond. Wanneer heb je het voor het laatst heel koud gehad? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Toen ik vanmorgen aankleedde en de verwarming nog maar net hoger stond. Wanneer heb je voor het laatst je verwarming op 20 graden gehad of hoger? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari Vorige winter. Wanneer ben je voor het laatst op een tuinfeestje geweest? (Mocht je nu op het tuinfeestje hier in de buurt zijn: ga naar binnen! 😜) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari Lekker weer voor een tuinfeest! Ik denk dat ik 2 jaar geleden voor het laatst op een tuinfeest geweest ben. Wanneer ben je voor het laatst op stap geweest? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten