To van de Veluwe Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 Tee dagen geleden aan de overbuurvrouw, Wanneer heb je voor het laatst geld uit de flappentap gehaald? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Vorige week. Doe ik best wel vaak, onze schoonmaakster wil zwart betaald worden en zij komt on de week 🙈 Wanneer ben je voor 't laatst later dan 1 uur naar bed gegaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 8 oktober 2022 Delen Geplaatst: 8 oktober 2022 Ik elke avond. Ik ga vaak 2.30 naar bed! Wanneer heb je voor het laatst op een tractor gereden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 8 oktober 2022 Delen Geplaatst: 8 oktober 2022 1 uur geleden, To van de Veluwe zei: Ik elke avond. Ik ga vaak 2.30 naar bed! Waarom zo laat pas? 1 uur geleden, To van de Veluwe zei: Wanneer heb je voor het laatst op een tractor gereden? Oei, dat weet ik zo gauw niet. Lang geleden in elk geval. Wanneer heb je voor het laatst gesprongen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 8 oktober 2022 Delen Geplaatst: 8 oktober 2022 1 uur terug, Lollie zei: Waarom zo laat pas? Heerlijk. Rustige momenten. Geen social media meer. Haha. Maar ik eet pas 8.30. Kan denk ik met weinig slaap toe. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 29 oktober 2022 Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 Op 8-10-2022 om 20:36, Lollie zei: Wanneer heb je voor het laatst gesprongen? Vandaag nog😆 Wanneer heb je voor het laatst een religieus boek (bijbel, koran, oid) gelezen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 29 oktober 2022 Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 Een heel boek? Nog nooit. Een stukje? Afgelopen week nog op een uitvaart. Wanneer heb je voor het laatst een serie of film in bed gekeken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 oktober 2022 Delen Geplaatst: 30 oktober 2022 Vannacht toen ik niet kon slapen. Wanneer heb je voor het laatst het gras gemaaid? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Dat is een aantal jaren geleden. We laten het gras maaien door een jongen uit het dorp (op een zitmaaier) Wanneer heb je voor het laatst een beschuit met hagelslag gegeten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Jaaaaaren geleden, bij m'n opa en oma 😅 Wanneer heb je voor 't laatst een PowerPoint presentatie gemaakt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Vrijdag nog😆 Wanneer heb je voor het laatst chocolade gegeten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Eergisteren 😊 Wanneer heb je voor het laatst chocolademelk gedronken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Gisteren Wanneer heb je voor het laatst geschilderd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Vorige week. Plintjes. Wanneer heb je voor het laatst een reis gemaakt (en waarheen?) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 In augustus naar Frankrijk (telt ook toch?) Wanneer heb je voor 't laatst in het bos gewandeld? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Vanmiddag, met Namu. Wanneer heb je voor het laatst een YouTube video gekeken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Vanmiddag, liet iemand een Irish dance zien 😅 Wanneer heb je voor het laatst een oude film (voor 2000) gekeken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 november 2022 Delen Geplaatst: 30 november 2022 Misschien wel 30 jaar geleden: de dikke en de dunne. Wanneer heb je voor het laatst hoge hakken gedragen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 4 december 2022 Delen Geplaatst: 4 december 2022 Nog nooit! wanneer heb je voor het laatst iets met de hele familie gedaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 december 2022 Delen Geplaatst: 4 december 2022 Begin oktober: verjaardag. Wanneer heb je voor het laatst geschaatst? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 Vorig jaar. m wanneer heb je voor het laatst geknutseld? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 december 2022 Delen Geplaatst: 13 december 2022 Gisteren! Ik ben bezig met het maken van gordijntjes met magneetjes voor de bus (met konijntjes er op). Ik ben alleen heel slecht in naaien en heb ook geen naaimachine. Dus het is best een uitdaging! Maar de persoon die ik het had willen vragen is druk haar eigen trouwjurk te maken, dus die wil ik er niet mee lastig vallen 😄 Wanneer heb je voor het laatst chocolade gegeten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 13 december 2022 Delen Geplaatst: 13 december 2022 Vanochtend, ik had nog een chocoladeletter 😄. Wanneer heb je voor het laatst iemand gemasseerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Nog nooit gedaan, Wanneer heb je voor het laatst gebakken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Oei... Dat weet ik even niet meer. Een maand geleden of zo? Er staat nu wel een peperkoekhuis op de planning. Wanneer heb je voor het laatst gepost in een topic? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten