Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Hildebrand en Poek

Forumspelletje - wanneer heb je voor het laatst.....?

Recommended Posts

Hey, ik zat laatst te denken, is het niet leuk om is een forumspelletje te doen?

Bijvoorbeeld wanneer heb je voor het laatst.....?

hoe speel je het:

bijvoorbeeld: ik vraag wanneer heb je het laatst gegeten?  Dan antwoord jij met bijvoorbeeld 1 uur geleden. Dan stel jij weer een vraag zoals wanneer ben je voor heet laatst op vakantie geweest? 

En zo gaat het de hele tijd verder.

wanneer heb je voor het laatst muziek geluisterd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er waren vroeger heel wat forumspelletjes, toen was er zelfs een apart forumdeel voor. Het is zeker wel leuk hoor 🙂

Ik luister op dit moment naar muziek!

Wanneer heb je voor het laatst geschaatst?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vorig jaar bij emiclaer on ice. Daar werkte ik. 

(misschien dat ik straks nog een ander spel in het leven roep(de dierenketting)) 

Wanneer heb je voor het laatst een bordspel gespeeld? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is al weer even geleden! Dat was ergens afgelopen zomer, het spel 30 seconds!

Wat leuk dat je bij een schaatsbaan gewerkt hebt! Lijkt mij een leuk baantje!

Wanneer heb je voor het laatst een nieuw konijn geadopteerd / gekocht / overgenomen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oww, daar zit nog wel een lang verhaal achter 

ik was 13 en het was 5 jaar geleden. Ik had (heb nu nog steeds) een vriendin die een buurjongetje had en dat buurjongetje was... eh .... nogal verwend. Heel erg verwend. Hij had twee husky’s en op een dag hadden zijn ouders er opeens een konijn bij gekocht. Dat jongetje bleek erg allergisch voor te zijn. Dus die mensen wouden er van af en geen geld meer aan uitgeven, of een vriendje voor het konijn kopen. 

Die mensen hadden dus ook nog husky’s en op een dag ontsnapte het konijn, het arme dier, en werd bij zijn rechter voorpootje gegrepen en dat brak natuurlijk. Die mensen hoorde het diertje gillen (blijkbaar kunnen konijnen dat) en riepen snel dat de husky het konijntje los moet laten en godzijdank deed de husky dat.

die mensen wouden dus al van het konijn af en geen 300 euro aan dierenartskosten geven. DUS WAT ZE GEWOON DEDEN WAS DAT ARME DIER MET ZIJN GEBROKEN POOTJE PIJN HEBBEN!

Mijn vriendin had dat dus tegen mij gezegd en na school haalde ik dat konijntje dus op. Mijn ouders vonden het prima want we wouden toch al heel lang konijnen en we hadden alles al gekocht. We gingen die dag nog naar de dierenarts, en alles kwam goed. De dierenarts zij wel dat het konijn zijn poot niet meer zou kunnen gebruiken, maar hij doet er nog alles mee. Alleen als hij rechtop staat zie je er nog een beetje van. We noemden hem Hildebrand (bruine konijn op de foto) en hij is nog altijd heel verlegen. We kochten later nog een vriendinnetje voor hem. Als het zijn achterpootje was had hij het waarschijnlijk niet overleefd!

wanneer was de laatste keer dat je hebt gezwommen?

bewerkt door Hildebrand en Poek
Vergeten vraag te stellen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeetje wat een naar verhaal! En wat goed dat het konijntje bij jullie zijn blijvende thuis gevonden heeft!

Maar eh, je moet wel weer een vraag stellen voor de volgende hè? 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb gisteren een enorme bestelling in de webshop gedaan. Sorry voor het zware tillen @Evee, maar nu kunnen wij weer even vooruit 😉

Ik was vroeger echt heel fanatiek met deze spelletjes, ook de dierenslang inderdaad. Ik denk dat 3/4 van mijn berichtenaantal daar vandaan komt haha. Er zaten echt hele leuke dingen tussen.

Wat was je favoriete kinderboek?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De boekjes van de tierlantijntjes!

Zelfs google kent ze nauwelijks haha, toch nog ergens een foto kunnen vinden:

image.php?id=1309&type=adlarge

Wanneer heb je voor het laatst een cadeautje voor jezelf gekocht? (en wat was het? 🙂 )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan beantwoord ik ze gewoon  allebei 😛

Het laatste cadeau dat ik voor mezelf heb gekocht was een magnetron haha. 

En ik ben in December afgestudeerd, dus bijna een jaar geleden.

Heb je nog andere huisdieren behalve konijnen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze week nog haha. Een gimbal voor mee op vakantie straks.

Wanneer heb jij voor het laatst een film in de bioscoop gezien en welke?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites