Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Games

Recommended Posts

Wie van jullie vind het nog meer leuk om in z'n vrije tijd te gamen?  En zo ja, wat spelen jullie?

Ik speel van alles en nogwat, wel alleen op de pc. Maar sinds een paar dagen heb ik dit spel, planet zoo. Hoewel dierentuinen in het echt mij niet echt meer trekken, kun je hier je eigen ideeën op los laten 😉 En als je niet goed voor je dieren zorgt, krijg je zelfs protesten van dierenactivisten in je dierentuin 😂 En mijn favoriete plant is natuurlijk de konijnenbuxus die in het spel zit 🐰

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het heel leuk om te gamen. Ik heb er alleen op het moment weinig tijd voor.

Spelletjes voor even snel tussendoor heb ik op mn tablet en voor urenlang gamen heb ik de Nintendo Switch en de 3DS. Ik speel vooral diverse (niet bloederige) rpg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik game niet zo heel veel, misschien twee uurtjes in een week. Gewoon simpelweg omdat ik niet vind dat mijn leven er om draait.

maar als ik game dan speel ik vooral Ark Survival Evolved of Minecraft 🙂

Mijn broertje speelt wel heel veel, een uurtje per dag, maar hij speelt geen Minecraft 🙂 

bewerkt door Hildebrand en Poek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Floppyears

Leuk! Ik speel ook wel graag rpg's. Wat is de laatste die jij gespeeld hebt? Voor mij is dat Assassins creed odyssey. Hoewel dat niet in de categorie "niet bloederig" valt 😂.

Het is alleen wel zo dat ik moet oppassen er niet aan verslaafd te raken. Dus ik speel geen mmorpg's meer (speelde vroeger veel dark age of camelot (oei nu voel ik mij oud, dat was vanaf 2001 😂), en later world of warcraft, maar dat soort spellen is dus echt verslavend voor mij) en leg ik mijzelf ook een limiet op qua speeltijd haha 🙄 Precies wat jij zegt @Hildebrand en Poek het blijft een spelletje, een vrijetijdsbesteding.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Evee:

@Floppyears

Leuk! Ik speel ook wel graag rpg's. Wat is de laatste die jij gespeeld hebt? Voor mij is dat Assassins creed odyssey. Hoewel dat niet in de categorie "niet bloederig" valt 😂.

De laatste was Tales of Vesperia. Heel veel van die pc games lijken me ook leuk maar die zijn vaak net iets te heftig. Ik heb wel in het verleden een spel gespeeld dat voor tieners was gemaakt. Geen idee meer hoe dat heette maar was erg leuk met quests enzo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik game niet zo heel veel. Ik ga naar school, slapen, even wat honden uitlaten om mijn hoofd leeg te maken, eten, en weer slapen. Kijk verder YouTube en ik heb wel eens dat ik een periode een mobiel spelletje heel erg leuk vind. Speelde een hele lange tijd weerwolf online. Is een heel leuk spel. Je kan het in heel veel talen spelen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speelde ooit (meer dan 10 jaar geleden waarschijnlijk) The Sims :D. Ik was m.n. bezig met het bouwen van huizen en het inrichten daarvan. Nu speel ik vrijwel geen spellen meer, omdat ik snel last krijg van mijn in m'n pols. Alleen op m'n telefoon speel ik nog weleens  Bejeweled als ik ergens moet wachten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Knienke84:

Ik speelde ooit (meer dan 10 jaar geleden waarschijnlijk) The Sims :D. Ik was m.n. bezig met het bouwen van huizen en het inrichten daarvan. Nu speel ik vrijwel geen spellen meer, omdat ik snel last krijg van mijn in m'n pols. Alleen op m'n telefoon speel ik nog weleens  Bejeweled als ik ergens moet wachten.

Oja ik speelde ook wel eens simcity op de telefoon. Is wat anders dan the sims maar is wel leuk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een soort tetris op mijn telefoon staan voor als ik ergens moet wachten inderdaad, verder speel ik helemaal geen spelletjes op m'n telefoon.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Evee:

@Floppyears

Assasins creed odyssey is zeker bloederig, maar de omgeving is zo ontzettend mooi. Ik kijk vaak met mijn vriend mee als hij dat soort spellen speelt, ze zien er mooi uit en de verhaallijn is vaak goed uitgewerkt. Dat nieuwe Spiderman spel is ook erg leuk.

Ik game zelf niet veel, als ik het doe zijn het vooral spellen die ik al ken zoals pokemon of de sims. Ik zou niet snel iets nieuws kopen wat ik niet ken, daar vind ik het te duur voor. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Hallo Hoi:

Ik game niet zo heel veel. Ik ga naar school, slapen, even wat honden uitlaten om mijn hoofd leeg te maken, eten, en weer slapen. Kijk verder YouTube en ik heb wel eens dat ik een periode een mobiel spelletje heel erg leuk vind. Speelde een hele lange tijd weerwolf online. Is een heel leuk spel. Je kan het in heel veel talen spelen. 

Ja dat speelde ik ook best vaak!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 8-11-2019 at 10:38 zei Evee:

@Floppyears

Het is alleen wel zo dat ik moet oppassen er niet aan verslaafd te raken. Dus ik speel geen mmorpg's meer (speelde vroeger veel dark age of camelot (oei nu voel ik mij oud, dat was vanaf 2001 😂), en later world of warcraft, maar dat soort spellen is dus echt verslavend voor mij) en leg ik mijzelf ook een limiet op qua speeltijd haha 🙄 Precies wat jij zegt @Hildebrand en Poek het blijft een spelletje, een vrijetijdsbesteding.

Haha nooit gedacht dat ik hier een mede ex-wow-er tegen zou komen 😂 Wist je dat er nieuwe expansion aangekondigd is 😉 Overigens vind ik het nu niet zo verslavend meer, ik heb twee expansions terug nog wat gespeeld met mn neefje en wat vrienden maar meh...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites