Ga naar inhoud

Actie van supreme - geef je nog geen supreme selective en wil je het wel proberen, kun je een gratis zak krijgen


Evee

Aanbevolen berichten

Ik zag deze actie voorbij komen op de facebookpagina van supreme: 

 

 

 

Geef je deze brok nog niet en wil je het wel een keer proberen? Stuur dan een lege verpakking van het voer dat je nu geeft op naar hun adres.  Dan kun je op deze manier dus een gratis verpakking krijgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Hallo Hoi:

Ik bedenk me net dat ik boven nog een goedkope zak heb liggen die ze niet eet. Ik gooi hem leeg en stuur hem op. Zou je er een postzegel op moeten plakken?? 

Het is geen antwoordnummer, dus ja je moet er wel een postzegel op plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Hallo Hoi:

Ik bedenk me net dat ik boven nog een goedkope zak heb liggen die ze niet eet. Ik gooi hem leeg en stuur hem op. Zou je er een postzegel op moeten plakken?? 

 

Een postzegel is niet genoeg. Je moet ff wegen hoeveel de zak weegt. Bij een postnl punt kun je het laten frankeren of je kijkt op de website voor tarieven naar gewicht. Je moet het opsturen naar bovengenoemd adres en dat is geen antwoordnummer. Verzendkosten van de zak zijn dus gewoon voor jou (anders moeten zij boete betalen en zijn ze vast niet blij mee...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ot&Sien:

 

Een postzegel is niet genoeg. Je moet ff wegen hoeveel de zak weegt. Bij een postnl punt kun je het laten frankeren of je kijkt op de website voor tarieven naar gewicht. Je moet het opsturen naar bovengenoemd adres en dat is geen antwoordnummer. Verzendkosten van de zak zijn dus gewoon voor jou (anders moeten zij boete betalen en zijn ze vast niet blij mee...)

Haha, zal je zien dat ze het pakket ook terugsturen zonder het te frankeren, dan krijg ik een nog hogere boete😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Marjoleink:

Leuk bedacht. Maar ik denk bij dat soort dingen altijd wel: ik koop al jaren Science Selective, wanneer krijg ik eens een gratis zak voer?

Meedoen met winacties! Ik heb in september via facebook nog een 5kg zak weg mogen geven 😉

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-11-2019 at 16:56 zei Marjoleink:

Leuk bedacht. Maar ik denk bij dat soort dingen altijd wel: ik koop al jaren Science Selective, wanneer krijg ik eens een gratis zak voer?

Je hoeft alleen de voor- of achterkant op te sturen... Als iemand een halve lege zak voor je heeft is het wel gratis 😆😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .