Ga naar inhoud

Is er een verschil tussen dwergkonijnenvoer en konijnenvoer?


MamboChanel❤

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik kan dus echt nergens vinden of er een verschil tussen dwergkonijnenvoer en 'gewoon' konijnenvoer is. Ik heb geen grote konijnen maar ook net geen dwergkonijnen, en ik zit de kosten te vergelijken bij verschillende voeders. Maar ik wil dan wel graag weten of er een verschil is, en welke. En welke jullie aanraden/gebruiken qua merk e.d.

 

dankjewel alvast!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij niet. Je zou eens in de Bunnybunch webwinkel kunnen kijken. Alles wat daar in het assortiment zit is prima voer. Er zit voor ieder budget wat bij.

Ik geef zelf Science Selective, ongeveer 10 - 15 gram per kilo konijn. Dat is niet heel voordelig, maar wel regelmatig ergens in de aanbieding.

Waar je ook voor kiest, neem wel iets dat alleen bestaat uit biks. Als je gemengd voer geeft, gaan ze selectief eten en komen ze voedingsstoffen tekort.

 

Heb je dit al gelezen?

https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen-voeding/post/voedingsbehoefte-van-een-konijn/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .