Spring naar bijdragen
Evee

Konijnen en vuurwerk - algemeen 2019 topic

Recommended Posts

Mijn konijnen hebben helaas het ongeluk vandaag nog een Oudejaarsdag mee te maken, want het vuurwerk houdt maar niet op... Ze zijn gisteren (redelijk) goed doorgekomen, maar ik zou het zo fijn voor ze vinden als het stopt. En eerlijk gezegd ben ik er ook wel klaar mee. 😉

• Verdrietig 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn konijnen hebben 3 of 4 jaar binnen gewoond en zijn in augustus bij ons komen wonen via de opvang. Bij ons zitten ze buiten in een grote ren en ik was wel een beetje gespannen voor het vuurwerk... maar ze hebben nergens last van gehad! We hadden een paar weken geleden een buitenlamp gemonteerd in de achtertuin en die liet ik 's avonds aan tot we naar bed gingen zodat ze er een beetje aan konden wennen. Met oud en nieuw heb ik hem aangelaten tot half 2 's nachts. Ze zaten gewoon in de ren toen de ergste knallen voorbij waren! 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei Pablo&Lola:

Mijn konijnen hebben helaas het ongeluk vandaag nog een Oudejaarsdag mee te maken, want het vuurwerk houdt maar niet op... Ze zijn gisteren (redelijk) goed doorgekomen, maar ik zou het zo fijn voor ze vinden als het stopt. En eerlijk gezegd ben ik er ook wel klaar mee. 😉

Mee eens, gelukkig is het bij mij weer rustig, hopelijk ook weer voor jou konijnen?

Kruimeltje en Stampertje zijn er gelukkig goed doorheen gekomen. Voor Kruimeltje is dit nu de achtste keer geweest en voor Stampertje het eerste jaar. 

Kruimeltje is veel zorgzamer geweest dan ik had gedacht, elke keer als Stampertje bang was kwam ze hem geruststellen. En als Stamper bij Kruimel wilde schuilen, liet ze hem onder zich duiken... das nu wel weer voorbij 😅

IMG_0799.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier was het andersom. Een van mijn voedsters wist op een gegeven moment niet meer waar ze het zoeken moest. Uiteindelijk zat ze in het schuilhokje, terwijl mijn ram er dwars voor zat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei KruimeltjeAngela:

Mee eens, gelukkig is het bij mij weer rustig, hopelijk ook weer voor jou konijnen?

Kruimeltje en Stampertje zijn er gelukkig goed doorheen gekomen. Voor Kruimeltje is dit nu de achtste keer geweest en voor Stampertje het eerste jaar. 

Kruimeltje is veel zorgzamer geweest dan ik had gedacht, elke keer als Stampertje bang was kwam ze hem geruststellen. En als Stamper bij Kruimel wilde schuilen, liet ze hem onder zich duiken... das nu wel weer voorbij 😅

IMG_0799.jpg

Ja, sinds vandaag is het weer een stuk rustiger gelukkig! Ik merk het ook gelijk aan m'n ex-rammetje. Hij is weer veel meer zichzelf & heeft ook weer meer hooi gegeten vandaag. 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .