Ga naar inhoud

Castratie -> abces


Rebecca Weiss

Aanbevolen berichten

Wie heeft hier ervaringen mee? Als ik over abcessen lees, lees ik hele akelige berichten...
Dit is dan na een ontsteking na castratie gekomen bij de scrotum...
Hoelang duurt zoiets meestal? zijn al 1,5 week met antibiotica (duplonogwat) bezig en dit helpt best goed, is niet meer zo enorm opgezet , alleen zit er nog aardig prut...
Dit moet ik gaan spoelen, wat een flink karwei is gezien hij zich hevig verzet om vast gepakt te worden (is een duitse hangoor, dus redelijk flink). vandaag eens proberen of dat gaat lukken, ben bang dat hij zichzelf bezeerd met dat gespartel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar kon mij nog wel herinneren dat dit ooit eerder gevraagd is. Na wat zoeken klopt dat, in 2013. Vaak zal het dus gelukkig niet voor komen. Het is helaas niet echt een uitgebreid topic, en ook geen bericht hoe het af is gelopen:

In het topic staat een link die niet meer werkt, (ivm groene balk tegenwoordig op het forum ivm veiligheid, dat was in 2013 nog niet), dat gaat over een abces aan de kop, maar bij dat topic kun je komen via deze link:

 

 

Het spoelen zou ik proberen zo veel mogelijk met 2 personen te doen, 1 iemand die het konijn goed vast kan houden, en iemand die 2 handen heeft om het goed te spoelen.

 

Veel beterschap in ieder geval!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .