Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Secret Santa!

Secret Santa  

45 stemmen

1. 1. Doe jij dit jaar mee aan Secret Santa op Bunnybunch?

• Ja, leuk!
      20
    • Nee, niets voor mij.
      25

Recommended Posts

Ik ben heel nieuwsgierig, heb mijn cadeautjes bijna compleet. 

Ben alleen zo niet creatief, ik zal mijn lieve stiefzoontje dit weekend eens aankijken om te helpen nadenken over (en knutselen van) een heel tof inpak idee 😇

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Renske34:

Ik ben heel nieuwsgierig, heb mijn cadeautjes bijna compleet. 

Ben alleen zo niet creatief, ik zal mijn lieve stiefzoontje dit weekend eens aankijken om te helpen nadenken over (en knutselen van) een heel tof inpak idee 😇

Gewoon leuk inpakken in een feestelijk papiertje is ook goed hoor haha 🙂 Het hoeft geen geknutseld papiermaché konijn te worden ofzo 😉 Mag natuurlijk wel, maar voel je niet verplicht!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Evee:

Gewoon leuk inpakken in een feestelijk papiertje is ook goed hoor haha 🙂 Het hoeft geen geknutseld papiermaché konijn te worden ofzo 😉 Mag natuurlijk wel, maar voel je niet verplicht!

Haha da's waar, maar vind het wel leuk om er moeite in te steken! Ik heb vroeger ooit wel voor Sinterklaar een papiermache konijn gekregen, die heeft nog heeeel lang in mijn slaapkamer gestaan. Zo tof vond ik die! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, laatste punten op de i aan het zetten hier en dan eind van de week met de postduif mee 😎

Door complicaties na een zware operatie afgelopen dinsdag loopt het allemaal wat minder vlot met inpakken etc maar lijkt er op dat ik het net ga redden 😇

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Ja, laatste punten op de i aan het zetten hier en dan eind van de week met de postduif mee 😎

Door complicaties na een zware operatie afgelopen dinsdag loopt het allemaal wat minder vlot met inpakken etc maar lijkt er op dat ik het net ga redden 😇

Sterkte met je herstel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1-12-2019 at 20:45 zei JacinthaBrehler:

Beterschap!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, morgen inderdaad. Als het morgen niet lukt mag het evt ook vandaag al.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Evee:

Ja, morgen inderdaad. Als het morgen niet lukt mag het evt ook vandaag al.

Ja maar ik ben er vandaag ook niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Kliko & Spook hebben het mij vandaag naar het PostNL-punt laten brengen 😎

Ahh, dan ben jij het mensenslaafje van Kliko en Spook waar ik zojuist een huge awesome pakket van heb gekregen! Echt een niet normaal groot pakket kwam de bezorger zojuist brengen 😂

Toen ik de doos opende en er de bovensta laag karton uithaalde zag ik daar een groot geknutseld konijn, heel gaaf! En een kersttas met vanalles!

In de kersttas zat vanalles voor Dizzy en Lieven, en voor onze pup Luna! 

Onze pup probeert nu via mij op de tafel te klimmen om bij het bot te komen 😂😂😂 en dan zijn er voor haar ook nog lekkere snoepjes!

Toevallig ga ik zometeen het konijnenhok verschonen, dus dan krijgen Dizzy en Lieven gelijk hun nieuwe speeltjes en wat lekkers!

En dan zat er naast voor de konijnen en pup ook nog een hoop ander leuks in:

Een grote unicornknuffel!

En een konijnenknuffeltje 😍

Een zakje heerlijke dropkrijtjes

Lekkere douchefoam

Een wereldbolletje

2 Harry Potter kettingen, vooral die snaai is echt supergaaf! Hij kan open en dan zit er een klein klokje in! 😍😍😍

3 kaarsjes 🙂

Een narwhal on zelf te groeien 😂

En een colourchanging sneeuwpoplichtje om aan het raam te plakken met zuignap 😂

En dan zat er natuurlijk ook nog een prachtig gedicht bij! Heel erg bedankt, supergaaf!

IMG-20191206-WA0027.jpg

IMG-20191206-WA0029.jpg

IMG-20191206-WA0026.jpg

IMG-20191206-WA0017.jpg

IMG-20191206-WA0031.jpg

IMG-20191206-WA0030.jpg

IMG-20191206-WA0028.jpg

IMG-20191206-WA0018.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites