Ga naar inhoud

Bowie verveelt zich


Chels

Aanbevolen berichten

Hi, 

 

ik heb al 2 jaar een konijn (hangoor Bowie)

Sinds enkele weken is ze niet echt zichzelf heb ik de indruk. 

Ze heeft nieuw speelgoed gekregen, een mandje, een tunnel, een grasnest,...ze mag ookbgewoon vrij rondlopen in huis.

maar ze is erg aggressief geworden. Ik mag ze niet meer aaien (af en toe wel) 

dan valt ze gewoon aan, ze zal niet bijten ofzo maar springen naar men hand en dan zichzelf verstoppen in gaar huis, waar ik niet bij kan...

ze knaagt echt heel de dag door aan haar huisje in haar kooi, ze zit daar dan ook bijna altijd in.. 

 

begin september heeft ze echt een veel grotere kooi gekregen, dus ik weet niet of het daar iets mee te maken heeft? 

 

En volgende week krijgt ze een vriendje van de konijnen opvang, maar die moet nog gecastreerd worden. 

Maar ik ben een beetje bang aangezien ze nu zo gefrustreerd lijkt, dat het helemaal niet goed gaat komen met het nieuw konijntje? Of eender welk konijn... 

 

alvast bedankt!! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, hij was te jong om toen te laten castreren. 

Dus mocht ik hem nog niet gaan halen. 

Ondertussen is hij al 11 weken en vorige week gecastreerd, maar omdat hij nog vruchtbaar is mag ik hem pas volgende week gaan halen. ( koppelen met Bowie)

beetje verkeerd geformuleerd in mijn vraag.. 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze worden daar in een hok gezet om idd te zien of het klikt, en dan blijft Bowie daar nog wel een dag. Hopelijk klikt het goed. Zo niet gingen ze een ander konijntje proberen. 

Maar dus aan het overal knagen wat Bowie doet kan ik voorlopig niets doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .