Spring naar bijdragen
Cor

Binkie & Lotje

Recommended Posts

Binkie en Lotje onze twee Franse Hangoren hebben we allebei 11 dagen van elkaar moeten laten inslapen door het vreselijke EC

Binkie heb ik hier vele topic over geopend en is uiteindelijk 5,5 jaar oud geworden. Tijdens onze vakantie heeft hij waarschijnlijk een hersenbloeding gekregen....dus mijn ouders moesten de beslissing nemen. Wat het verhaal rotter maakte.

Lotje heeft vorige week heftige EC gekregen en ondanks de medicijnen en goede zorgen hebben we vandaag toen we thuis kwamen maar direct besloten om ook haar te laten inslapen....ze lekte urine, had een compleet scheve kop en haar achterpoot was verlamd....zij was 4,8 jaar.

Al met al waren de leeftijden niet jong voor zulke grote konijnen.

De eerste harige huisdieren die ik in mijn vriendin samen hadden waar je je toch heel erg aan hecht (zeker vanwege de vele zorgen die we hadden voor Binkie)

Na een fantastische vakantie valt dit toch erg rauw op het dak en ziet de tuin er zo leeg uit met dat grote hok zonder die twee bollen wol er in.......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jups Lien heel snel...dierenarts was ook helemaal verbaasd

Best bizar want Lotje had eigenlijk nauwelijks iets maar goed EC is vreselijk natuurlijk en kan heel hard gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat erg. Ik heb ook eens drie konijnen in drie weken tijd aan EC verloren, dan staat je leven toch wel even helemaal op zijn kop. Wat een verdrietige thuiskomst was dat voor jullie. Het zit zo in je systeem dat er twee pluizenbollen rond hobbelen buiten en nu dit. Zucht. Sterkte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites