Spring naar bijdragen
Evee

Disney +

Recommended Posts

Ik vind het aanbod en de kwaliteit van de beelden nog wel tegenvallen, maar heb er ook geen moeite mee dat Nederland testland is haha. En het is nog maar de test / proefversie, hopelijk verbeteren er nog dingen 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het nog niet, maar weet wel dat ik het betaalde abonnement ga kiezen. Ook alle heb ik de classics allemaal op dvd, er komt zoveel extra op wat ik niet heb en wat ook niet op dvd uitgebracht wordt... Als Disney-fan kun je dat niet niet doen natuurlijk 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ja drie is wel veel ja! Zeker als je er ook nog normale tv bij hebt.

Ik ben benieuwd wanneer de diensten ook dagelijks nieuws gaan uitzenden, dan zeg ik mn tv abonnement op 😉 Wij kijken echt nooit meer gewoon tv, alleen voor het nieuws. En als je een keer wat wil zien wat op tv is geweest, is het meestal ook gewoon online later terug te vinden. Aan een internetabonnement en netflix hebben wij dus eigenlijk gewoon genoeg.

Disney gaat het denk ik niet worden voor ons als het straks betaald is. Ik vind het toch wat tegenvallen. Af en toe een disneyfilm / pixar film is wel leuk, maar ik vind het het niet waard om daar een maandelijks abonnement op te hebben. Marvell heb ik niet veel mee. Starwars is leuk, maar ik ben niet zo fan dat ik dat dan steeds opnieuw ga kijken. 😉 De national geographic docu's zijn wel leuk, maar om daar nou het abonnement voor aan te houden? Nee, dat niet.  Dan zou ik eerder af en toe eens een keer een maandje toegang willen, dan een doorlopend abonnement. Ik vind het aanbod van netflix toch beter, zeker omdat ik ook een vpn gebruik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha, wordt ook erna ja 😂 De gratis versie heb ik niet, bewust niet. Al heeft een vriendin het wel, dus nu op Mallorca is die al een paar keer 's avonds aan geweest. Ideaal 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb me meteen aangemeld en ik vind het geweldig. Ik ontdek ook allemaal series waarvan ik niet wist dat ze er waren. En we hebben net een nieuwe, iets-te-grote tv, dus het voelt echt net als in de bioscoop haha.

@Evee de kwaliteit verschilt heel erg per film, hoe ouder de film hoe slechter de kwaliteit heb ik het gevoel.

Wij liften mee met de netflix van mijn schoonzus, dus ik denk dat wij dan hier een abonnement op nemen, dat zij met ons mee kan liften.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Marjoleink dat vind ik het grote voordeel met dit soort platformen, je kunt gewoon een heel seizoen in 1 week kijken. 

Mijn vriend en ik kijken gewoon lekker series tijdens het avondeten, vaak ook gewoon met bord op schoot😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat scheelt. Ik heb een kind, dus ik eet opvoedkundig verantwoord aan tafel. Plus als hij op de PlayStation speelt, kan ik niet tv kijken. Maar ik krijg binnenkort de tablet van mijn moeder, dus dan kan ik daarop kijken. En o ja, ik lees wel 5 boeken per week, dat kan er ook iets mee te maken hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij kijken disney+ op de playstation 😂.

Ik merk wel dat ik veel minder boeken lees dan vroeger, maar ik vind het wel gezelliger om series te kijken met mijn vriend dan in mijn eentje een boek te lezen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb geen normale televisie @Evee dat scheelt. Ik kijk een paar programma's en die kan ik terugkijken op videoland of op de NOS app op mijn tv. Ik mis er echt niets aan, al die reclames. 

Ondertussen heb ik Disney geïnstalleerd ik vind het wel nostalgie al die echte tekenfilms van vroeger. Geloof dat het 7 euro kost? Ik neem er denk ik ook geen abonnement op. 

@Marjoleink ik loop ook ontzettend achter...met mijn werk en opleiding en alles eromheen heb ik er weinig tijd voor. Tijdens het eten kijken wij samen altijd iets maar onze smaken lopen nogal uiteen dus zijn we nu bezig met een serie die we beide wel oké vinden om samen te kijken. Helaas heb ik hem niet zover om met mij Love Island te kijken (groot gelijk, erg gênant dat ik dat volg)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Renske34 Dat scheelt inderdaad wel, als je geen tv abonnement hebt. Wij overwegen ook om het op te zeggen, maar voor sommige dingen zoals het nieuws  vind ik het toch nog wel fijn. Hoewel dat ook wel vanaf de computer via chromecast kan natuurlijk. Dus eigenlijk is het wel al overboding. Wij hebben dan verder alleen netflix erbij, geen videoland.

Er komen nog wel extra films en series bij begreep ik , op disney+, op het moment dat het echt betaald gaat worden, maar tot nu toe vind ik het ook niet leuk genoeg voor een heel abonnement.

@happy211 het kan ook komen dat wij met een beamer, dus vrij groot scherm kijken, dat de kwaliteit niet super is. Op telefoon / tablet / computer heb je een veel kleiner scherm en valt het vaak ook minder op. Ook heb ik in de weekenden het idee dat ze nog wat moeite hebben om het aan te kunnen, dat de servercapaciteit misschien nog niet optimaal is.

@Marjoleink Wij kijken ook niet hele dagen series en films hoor, tijdens het eten kijken we meestal nieuws, en dan soms nog een aflevering van een serie (friends op het moment, dat zijn ook niet echt lange afleveringen).  Eén of een paar keer per week kijken we samen iets van een film of serie. Maar niet elke avond hoor. We gamen allebei ook graag, ik lees ook graag, en we zijn ook niet elke avond thuis. Net hoe het uit komt dus. Als ik vroeg wakker ben (wekker van mijn man gaat vaak om 5 uur in de ochtend) kijk ik in bed ook nog wel een serie of film voor ik er uit kom in de ochtend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb jaren zonder tv gedaan mis je niks aan, via de apps kun je programma’s terug kijken als er per ongeluk een leuk programma is (mijn guilty pleasure is expeditie robinson🙃). Met de app van NPO of NOS kun je het nieuws zelfs live kijken.

Maar nu woon ik in een durpje waar adsl niet vooruit te branden is en ben ik afhankelijk van Ziggo en daar hebben ze geen pakket zonder TV... Zonde van het geld alleen dat al is een reden om te verhuizen 😬😆

Disney+, ik was enthousiast van het idee maar heb het al dagen niet aangeraakt. Content is echt te beperkt helaas.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites