Spring naar bijdragen
Evee

Jaarlijkse Bunnybunch Wokmeeting 2019

Bunnybunch wok-meeting  

29 stemmen

1. 1. Wanneer gaan we dit jaar wokken?

• zaterdag 19 oktober
    • zaterdag 16 november
    • zaterdag 23 november
    • ik kan / wil niet wokken dit jaar.

Recommended Posts

WAT?

WOKKEN! Elk jaar houden we een forummeeting bij een wok-restaurant. Dit keer is volgens mij de 10e editie! Het is gewoon een gezellige meeting, kletsen, elkaar leren kennen, eten.  Omdat het wokken is, is er voor iedereen genoeg keuze, of je nou veel of weinig eet, vegetariër of vlees-eter bent. 

WANNEER?

Dat gaan we eerst nog uitzoeken. Stem bovenin dit topic op een datum, meerdere datums aanklikken kan natuurlijk ook. Er zijn op dit moment nog een aantal opties. Als er genoeg leden willen komen en er een datum is waarop de meeste leden kunnen, melden we hier de exacte datum. De exacte tijd volgt nog, meestal is het ongeveer van 18:00-21:30 uur. Mocht je iets eerder weg moeten ivm OV is dat ook geen probleem natuurlijk!

WAAR?

Ook dit jaar willen we de meeting weer houden in Amersfoort, bij Wok het Oosten. Website: http://www.wokhetoosten.nl/
Amersfoort ligt genoeg in het midden van het land om voor iedereen met een redelijke reistijd bereikbaar te zijn. Dit restaurant is op loopafstand van het treinstation en er is voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Bij het restaurant zijn uitrij-kaarten voor parkeergarage "De Eenhoorn" te krijgen.

KOSTEN?

Tot nu toe is het restaurant altijd bereid geweest ons een all-in prijs te geven (voor zowel eten als drinken dus een vast bedrag). De exacte prijs weten we pas bij het reserveren, dus die volgt nog. Maar ga er vanuit dat het ongeveer € 36,50 zal zijn.  Het is de bedoeling dat iedereen zijn eigen eten op de avond zelf afrekent bij het weggaan.

OVERNACHTEN?

Een deel van de BB-ers kiest er voor om een nachtje in een hotel in Amersfoort te slapen, zodat ze niet terug hoeven te reizen naar huis. Meestal kiezen we dan voor het NH hotel, omdat dat heel dicht bij de wok zit. Ook dat is erg gezellig, dan heb je naast de wok ook nog een  "iedereen is gaar van de wokavond en ziet er duf en moe uit-ontbijt" de volgende ochtend. Woon je in de buurt of wil je op de zelfde avond terug naar huis reizen is dat natuurlijk ook geen probleem!

WIE?

Zowel mensen die nog maar pas forumlid zijn als mensen die al jaren op het forum actief (of minder actief) zijn zijn welkom op de wok. Jong en oud, maakt allemaal niets uit! Het is een gezellige sfeer. Echt iedereen is welkom. Vraag als je minderjarig bent wel even toestemming aan je ouders. Het is zonder partner, tenzij je partner ook bunnybunch lid is, dan kun je natuurlijk wel gezellig samen naar de wok komen. Het scheelt al dat je in de basis altijd één ding hebt om over te praten: konijnen! Hoewel er meestal heel wat meer onderwerpen aan bod komen op zo een avond. Ook zal er voor iedereen die komt een leuk cadeautje zijn uit onze webwinkel voor de konijnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet het nog niet. Ik heb ja gezegd, nee gezegd.. Als het de 19e is kom ik misschien, maar dat weet ik pas  last minuut. Ik ga voor het eerst op vakantie met m'n vriend, dus moet even kijken hoelang ik daar van moet herstellen. Dus ik stem voor de 19e, maar weet dus nog niet of ik kom.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedenmorgen BB 😀

Eindelijk kom ik ook weer eens kijken. (Na een berichtje van Evee)

Maar er is 1 groot toverwoord natuurlijk, WOK 🤩

Hoop weer zoveel mogelijk BBers tegen te komen en ook niet belangrijk heerlijk te wokken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een enige traditie! Ik kom niet, maar dat komt omdat ik dan meer dan 2000 km zou moeten reizen. 😁 Anders had ik zeker mijn agenda leeg geveegd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry, het is even opnieuw stemmen, ik was vergeten aan te vinken dat we konden zien wie op welke datum had gestemd, en blijkbaar kun je dat achteraf niet terug draaien. De poll er dus even opnieuw in moeten zetten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei JokeC:

Wat een enige traditie! Ik kom niet, maar dat komt omdat ik dan meer dan 2000 km zou moeten reizen. 😁 Anders had ik zeker mijn agenda leeg geveegd. 

2000 km? Woon je in madrid ofzo? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, het gaat wel lekker (not!). 

Ik hoop dat het nu wel goed staat. Moest een nieuw topic aanmaken met een nieuw poll. En heb dat dan weer samengevoegd met het oude topic. Het kan dus zijn dat je nu voor de 3e keer moet stemmen, sorry!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Evee:

2000 km? Woon je in madrid ofzo? 

Precies de andere kant op. 😁 We zijn dan vlakbij Novariemi, Finland. ❄️☃️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei JokeC:

Precies de andere kant op. 😁 We zijn dan vlakbij Novariemi, Finland. ❄️☃️

Ohh wat een gave plek om te wonen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zal eens wat mensen taggen die vorig jaar interesse hadden, wie weet hebben die nog interesse. Tot nu toe zijn er nog niet veel stemmen namelijk 🙂 Dan wordt het wel een hele kleine meeting. 

@Domino

@Lienappelsien

@Petradhd

@elnienkjo

@Hangoortje

@Deeskuh88

@Sanne1993

@Esmee Wittermans

@michaela23

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Lienappelsien:

Leuk, de wok!

Ik kan net als @Deeskuh8819 oktober ook niet. Dus graag nog een aantal stemmen voor een van de andere data! Ik wil er namelijk weer heel graag bij zijn 😄 

Haha, ben ik het helemaal mee eens 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites