Evee 6567 Geplaatst: 1 oktober 2019 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2019 Tot nu toe zijn er 7 aanmeldingen binnen gekomen. Aanmelden kan ongeveer tot eind oktober, daarna zal ik de reservering maken. Last-minute aanmelden kan bij uitzondering ook wel, de ervaring is dat er op de dag zelf soms ook nog wel eens iemand ziek is, maar we willen bij het reserveren natuurlijk wel een zo correct mogelijk aantal doorgeven 🙂 Liever dus voor eind oktober aanmelden, bedankt! Link naar bericht Delen op andere sites
michaela23 221 Geplaatst: 1 oktober 2019 Delen Geplaatst: 1 oktober 2019 Ik wil ook weer mee. 16 november kan ik wel 😊 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6567 Geplaatst: 1 oktober 2019 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2019 Leuk dat je er weer bij bent! Ik zie je pb wel verschijnen! 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Fluf en Tinus 113 Geplaatst: 1 oktober 2019 Delen Geplaatst: 1 oktober 2019 Zo, pb gestuurd en nu nog even kijken of ik ook een hotelletje neem 🤔 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6567 Geplaatst: 1 oktober 2019 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2019 Leuk! Ik heb de secret hotel aanbieding geboekt. Link naar bericht Delen op andere sites
Deeskuh88 1825 Geplaatst: 1 oktober 2019 Delen Geplaatst: 1 oktober 2019 Ik wil ook heel graag boeken, maar oppas lijkt tot nu toe nog erg moeilijk te vinden en ik zit dan toch echt al met de paarden aan huis 😅 De konijnen en vogels lukken wel, dat is het probleem niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Lienappelsien 2753 Geplaatst: 2 oktober 2019 Delen Geplaatst: 2 oktober 2019 10 uur geleden zei Deeskuh88: Ik wil ook heel graag boeken, maar oppas lijkt tot nu toe nog erg moeilijk te vinden en ik zit dan toch echt al met de paarden aan huis 😅 De konijnen en vogels lukken wel, dat is het probleem niet. Echt leuk dat de paarden straks bij jullie thuis komen te wonen! Is het niet voldoende als er iemand ‘s avonds en ‘s ochtends langskomt? Maar zo iemand moet je natuurlijk ook zien te vinden... Link naar bericht Delen op andere sites
Deeskuh88 1825 Geplaatst: 2 oktober 2019 Delen Geplaatst: 2 oktober 2019 Dat is zeker voldoende, maar diegene moet ook mijn paarden durven doen natuurlijk. De meesten in mijn omgeving die tussen de paarden zitten, durven dat wel, maar kunnen niet. En diegene die wel kunnen, daar durf ik Angel rustig bij achter te laten, maar Najla is een ander verhaal 😅 Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6567 Geplaatst: 2 oktober 2019 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2019 En alleen komen, dat Nol voor de paarden zorgt? Link naar bericht Delen op andere sites
Deeskuh88 1825 Geplaatst: 2 oktober 2019 Delen Geplaatst: 2 oktober 2019 Ja, dat kan ook wel 🙂 Maar dan kan ik net zo goed naar huis rijden. Met de wok ben ik er heel zeker wel bij! Alleen hotel wordt dan een beetje zinloos Link naar bericht Delen op andere sites
michaela23 221 Geplaatst: 4 oktober 2019 Delen Geplaatst: 4 oktober 2019 Hmmm ik ga ook nog nadenken of ik blijf overnachten of niet 😴 Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6567 Geplaatst: 5 oktober 2019 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2019 Tot nu toe zijn er 9 aanmeldingen: Evee, Marjoleink, Lienappelsien, Domino, Deeskuh88, Jamesthebunnybutler, Rifca, Fluf en Tinus & Michaela23 Sta je niet in dat rijtje en wil je wel komen? Stuur dan nog even een pbtje om op de lijst te komen! Link naar bericht Delen op andere sites
elnienkjo 272 Geplaatst: 5 oktober 2019 Delen Geplaatst: 5 oktober 2019 Ik sla dit jaar over ivm de baby, maar ook zonder mij wordt het vast met zo gezellig als vorig jaar 😉 Link naar bericht Delen op andere sites
Lienappelsien 2753 Geplaatst: 5 oktober 2019 Delen Geplaatst: 5 oktober 2019 3 uur geleden zei elnienkjo: Ik sla dit jaar over ivm de baby, maar ook zonder mij wordt het vast met zo gezellig als vorig jaar 😉 Baby? Gefeliciteerd! Link naar bericht Delen op andere sites
elnienkjo 272 Geplaatst: 6 oktober 2019 Delen Geplaatst: 6 oktober 2019 20 uur geleden zei Lienappelsien: Baby? Gefeliciteerd! Ja, dankjewel. 19 september heb ik een zoon gekregen, Sam. 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6567 Geplaatst: 7 oktober 2019 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2019 Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Wat een leuke naam 🙂 Ik hou wel van simpele, korte namen. Goede reden om er niet bij te zijn, geniet lekker van je zoontje zou ik zeggen! 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6567 Geplaatst: 24 oktober 2019 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2019 Aanmelden kan nog een week, volgende week donderdag zal ik de reservering plaatsen 🙂 Tot nu toe zijn er 11 aanmeldingen. Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6567 Geplaatst: 31 oktober 2019 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2019 Vanmiddag ga ik reserveren dus als er nog iemand mee wil, laat het dan bij voorkeur vandaag nog even weten 😊 Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6567 Geplaatst: 1 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2019 Het is gereserveerd, we kunnen er terecht: Zaterdag 16 november 11 personen 18 uur Het is gereserveerd onder de naam Bunnybunch / Evelien de Vries. Of je zegt gewoon dat je één van de konijnengekken bent 😉 Dan sturen ze je ook wel weer naar de juiste tafel haha. 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6567 Geplaatst: 8 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2019 Ik heb een afmelding binnen, we zijn dus nog maar met 10. Mocht er dus iemand denken, hey leuk, ik wil ook nog wel mee wokken, dan is dat kan dat gewoon nog! Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6567 Geplaatst: 10 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2019 Inmiddels zijn er 2 afmeldingen binnen. We zijn dus met z'n 9-en als er verder geen afvallers meer zijn. Ik zal donderdag even bellen om door te geven dat we met minder zijn, tenzij er nog mensen zijn die last-minute mee willen. Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6567 Geplaatst: 13 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2019 Jaaaaa zaterdag is het al zo ver! Hebben jullie er zin in? Ik denk dat ik morgen weet in welk hotel ik zit, haha. Ik hoop het juiste 😉 Mochten er nog mensen mee willen dan kan dat nog hoor, er zijn in principe 2 plaatsen vrij. Als ze niet opgevuld worden bel ik morgenavond om door te geven dat we met 2 minder zijn. 1 Link naar bericht Delen op andere sites
michaela23 221 Geplaatst: 13 november 2019 Delen Geplaatst: 13 november 2019 Ja heb er zeker zin in. Jammer dat er 2 niet meegaan, kan altijd gebeuren. Wie gaan er niet mee als ik vragen mag? Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6567 Geplaatst: 13 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2019 Petradhd en Domino hebben afgezegd. Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6567 Geplaatst: 14 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2019 Ik heb mail van hotelspecials en zit in het NH hotel zoals verwacht 🙂 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten