Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Jaarlijkse Bunnybunch Wokmeeting 2019 - 16 november!

Bunnybunch wok-meeting  

54 stemmen

1. 1. Wanneer gaan we dit jaar wokken? - De datum is bekend: 16 november!

• zaterdag 19 oktober
    • zaterdag 16 november
    • zaterdag 23 november
    • ik kan / wil niet wokken dit jaar.

Recommended Posts

Tot nu toe zijn er 7 aanmeldingen binnen gekomen.

Aanmelden kan ongeveer tot eind oktober, daarna zal ik de reservering maken. Last-minute aanmelden kan bij uitzondering ook wel, de ervaring is dat er op de dag zelf soms ook nog wel eens iemand ziek is, maar we willen bij het reserveren natuurlijk wel een zo correct mogelijk aantal doorgeven 🙂 Liever dus voor eind oktober aanmelden, bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil ook heel graag boeken, maar oppas lijkt tot nu toe nog erg moeilijk te vinden en ik zit dan toch echt al met de paarden aan huis 😅 De konijnen en vogels lukken wel, dat is het probleem niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Deeskuh88:

Ik wil ook heel graag boeken, maar oppas lijkt tot nu toe nog erg moeilijk te vinden en ik zit dan toch echt al met de paarden aan huis 😅 De konijnen en vogels lukken wel, dat is het probleem niet. 

Echt leuk dat de paarden straks bij jullie thuis komen te wonen!

Is het niet voldoende als er iemand ‘s avonds en ‘s ochtends langskomt? Maar zo iemand moet je natuurlijk ook zien te vinden...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is zeker voldoende, maar diegene moet ook mijn paarden durven doen natuurlijk. De meesten in mijn omgeving die tussen de paarden zitten, durven dat wel, maar kunnen niet. En diegene die wel kunnen, daar durf ik Angel rustig bij achter te laten, maar Najla is een ander verhaal 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tot nu toe zijn er 9 aanmeldingen: 

Evee, Marjoleink, Lienappelsien, Domino, Deeskuh88, Jamesthebunnybutler, Rifca, Fluf en Tinus & Michaela23

Sta je niet in dat rijtje en wil je wel komen? Stuur dan nog even een pbtje om op de lijst te komen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd!  Wat een leuke naam 🙂 Ik hou wel van simpele, korte namen. Goede reden om er niet bij te zijn, geniet lekker van je zoontje zou ik zeggen! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is gereserveerd, we kunnen er terecht:

Zaterdag 16 november

11 personen
18 uur

Het is gereserveerd onder de naam Bunnybunch / Evelien de Vries. Of je zegt gewoon dat je één van de konijnengekken bent 😉 Dan sturen ze je ook wel weer naar de juiste tafel haha. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een afmelding binnen, we zijn dus nog maar met 10. Mocht er dus iemand denken, hey leuk, ik wil ook nog wel mee wokken, dan is dat kan dat gewoon nog! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inmiddels zijn er 2 afmeldingen binnen. We zijn dus met z'n 9-en als er verder geen afvallers meer zijn. Ik zal donderdag even bellen om door te geven dat we met minder zijn, tenzij er nog mensen zijn die last-minute mee willen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jaaaaa zaterdag is het al zo ver! Hebben jullie er zin in?

Ik denk dat ik morgen weet in welk hotel ik zit, haha. Ik hoop het juiste 😉

Mochten er nog mensen mee willen dan kan dat nog hoor, er zijn in principe 2 plaatsen vrij. Als ze niet opgevuld worden bel ik morgenavond om door te geven dat we met 2 minder zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites