Spring naar bijdragen
Fluffyy

Dode jonge konijntjes

Recommended Posts

Hallo,

Ik fok al een langere tijd met konijnen en dat verliep altijd prima tot dit jaar. Telkens als er nu een nestje komt gaan ze met één tot drie dagen dood, terwijl de voedster er prima voor zorgt en de jonge er gezond uitzien. Het is ook niet dat ik op de voedster altijd dezelfde ram gebruik dus ook daar kan het niet mee te maken hebben. Nergens weten ze wat het kan zijn dus vandaar dat ik het hier probeer.. Heeft iemand dit ooit meegemaakt of enig idee wat het zijn kan? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aangezien het toch een medisch probleem is, raad ik je echt aan om hiervoor een dierenarts te raadplegen en eventueel wat dode jonge konijntjes uitgebreid te laten onderzoeken, om de doodsoorzaak te achterhalen. Via een forum is het alleen maar gissen en zekerheid krijg je echt alleen door onderzoek. Sterkte er mee. 

Je bent beland op een forum van/voor huisdierkonijnenhouders, dit is ook niet de plek om fokkersvragen te stellen. Het topic krijgt daarom ook een slotje. Zie onze forumregels, waarmee je bij aanmelding akkoord bent gegaan, en de regels van het hulp bij onverwachte nestjes forum.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .