Ga naar inhoud

Niet meer lopen op haar linkerachterpoot


Dafne

Aanbevolen berichten

Hallo mijn konijn lily is iets meer dan 1 jaar oud en ze loopt al de hele dag een soort van mank ze tilt haar linker achterbeen niet op eten enzo doet ze wel gewoon. Ik denk dat het een verstuiking is maar zeker weet ik het niet. Morgen gaat ze gewoon mee naar de dierenarts wat denken jullie dat het kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan van alles zijn, van zere hakjes, botbreuken tot EC. Verstandig dat je naar de dierenarts gaat. Houd wel in de gaten dat ze geen pijn heeft, ik denk dat ik persoonlijk niet tot morgen had gewacht maar vandaag naar de weekendarts zou zijn gegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Evee:

Het kan van alles zijn, van zere hakjes, botbreuken tot EC. Verstandig dat je naar de dierenarts gaat. Houd wel in de gaten dat ze geen pijn heeft, ik denk dat ik persoonlijk niet tot morgen had gewacht maar vandaag naar de weekendarts zou zijn gegaan. 

Ik wist nie dat het bestond maar die zou nu ook wel dicht zijn en ik zou ook nie weten of er  hier in de buurt  een zit dus ik ga morgen meteen bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Evee:

Staat het filmpje op youtube? Als je de link naar het filmpje dan plaatst, dan zien we het. Direct filmpjes uploaden hier op de website kan niet. Dat kost mij te veel schijfruimte.

Nee hij staat op mijn telefoon heb hem zelf gemaakt van mijn konijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .