Ga naar inhoud

Iemand ervaring met injecties geven omgeving Amersfoort?


Barry

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Ik ben reeds actief op dit forum, alleen heb ben ik mijn inloggegevens even kwijt.

 

Het volgende, mijn konijn is onlangs geholpen aan een abces. Ik heb instructies gekregen voor het injecteren afgelopen vrijdag. Nu wilde ik vanochtend hetzelfde doen, maar het spoot er helaas uit. Graag zoek ik iemand met ervaring in omgeving Amersfoort. De konijnkundige arts is simpelweg te ver om om de dag te bezoeken. Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft je account, als je je forumnaam nog weet, of bijvoorbeeld het emailadres waarmee je toen was aangemeld kun je altijd even een priveberichtje of mailtje naar mij doen, dan voeg ik het samen met dit account. 

 

Wat betreft de vraag, ik zou inderdaad ook hulp zoeken bij de weekendartsen in de regio, dit is iets wat elke arts zou moeten kunnen, zelfs als ze niet heel erg konijnkundig zijn. Wat moet je precies injecteren? Medicijnen?  Of bedoel je dat je zelf het abces moet spoelen en open houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie reacties. Ik heb inmiddels een dierenarts in de buurt gevonden die ook duplociline injecties geeft. Ik kan daar om de dag terecht, met een keer consult. Toch een zeker gevoel, maar enigzins balend dat het me niet goed lukte om te injecteren.

 

Evee, ik heb mijn inlog op de pc opgeslagen en zal het je later even doormailen. Dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, hopelijk knapt je konijn goed op. Het ziet er pijnlijk uit! Bedoel je dat je iemand zoekt om een onderhuidse injectie (prik) te geven, of gaat het om orale (spuitje in de mond) pijnstiller? Misschien even goed om te vermelden, want er zijn meer mensen die oraal pijnstilling kunnen geven dan onderhuids. Ik ken carprofen alleen in orale vorm namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .