Spring naar bijdragen
Evee

Dierendag winacties op facebook

Recommended Posts

In de aanloop naar dierendag toe heb ik verschillende leuke winacties via facebook in de planning staan. Wil je er kans op maken? Volg dan onze facebookpagina, dan zie je de berichtjes vanzelf voorbij komen 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De eerste winactie is vandaag online gezet! We beginnen "bescheiden" 😂 Met een 5kg verpakking supreme science selective!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij een aantal acties heb ik ook producten extra gekregen om weg te geven bij de bestellingen, dus zelfs als je geen facebook hebt, maar komende weken  een bestelling in onze webwinkel plaatst, maak je kans op iets extra's 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op het moment loopt de 2e acties: 2 zakken 30 liter back 2 nature. Via facebook kun je die winnen (like de bunnybunch pagina en geef een reactie op het bericht over de winactie, waarom jij het zou willen winnen).

Bij de bestellingen verdeel ik ook gratis proefzakjes van deze bodembedekking, en ik heb nog een extra zak weg te geven onder de bestellingen deze week 🙂 Wie weet zit die dus spontaan bij jouw webwinkelbestelling!

Helaas is de vraag naar back2nature vrij groot op het moment, dus maken ze op het moment even geen proefzakjes. De gewone zakken zijn niet aan te slepen 😉 Populair product! Ik heb dus niet het aantal proefzakjes gekregen dat ik nodig heb om bij elke bestelling iets te kunnen doen. Maar de zakjes die ik heb verdeel ik per inpak dag over de bestellingen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De 30l zak die ik onder de bestellingen weg zou geven is gisteren verzonden bij één van de bestellingen 😉 Vrijdag verloot ik de andere 2 zakken via facebook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites